הכותל המערבי (צילום: ארנון בוסאני)
הכותל המערבי (צילום: ארנון בוסאני)

תחזית מזג האוויר בירושלים ליום הכיפורים

חם אבל בהחלט נסבל. תחזית מזג האוויר המלאה ליום הכיפורים

פורסם בתאריך: 14.7.19 11:12

עדכון אחרון: 3.10.22 23:25

חוק מרפי קובע כי ביום הכיפורים חייב להיות חם ושרבי. אז זהו, שלפעמים חוקי מרפי א תקפים. אז מה צפוי מבחינת מזג האוויר ביום הכיפורים 2022? פחות או יותר כמו ביומיים האחרונים – חם, אבל לא ברמה של שרב בלתי נסבל. אולי בשעות השיא של יום רביעי – אז צפויים כ-28 מעלות – זה יהיה לא נעים, אבל הסך הכל בהחלט נסבל – הן לצמים והן לילדים שמתכננים לרכב שעות על אופניים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

על פי אתר 'ירושמיים – עדכוני מזג אוויר בזמן אמת', ביום שלישי, ערב יום הכיפורים, תהיה התקררות נוספות וירידה בעומסי החום – בוודאי אם לוקחים את השבת האחרונה כנקודת השוואה. בשעות הערב – שעות תחילת הצום – תיכנס הבריזה הירושלמית הטובה והמוכרת, ואם אתם מתכננים לטייל ברחובות מומלץ להצטייד במשהו קצת חמים.

ביום רביעי, יום הכיפורים, הטמפרטורות יהיו ללא שינוי משמעותי. מה שאומר שיהיה חם בצהריים – אבל שוב, לא ברמה בלתי נסבלת. אל שעות הערב המוקדמות – שעות התקיעה בשופר – יהיה חמים. שיהיה צום קל ומועיל.

תחזית מזג האוויר בירושלים ליום הכיפורים: 

יום שלישי, 4.10, ערב יום הכיפורים: פחות חם ויותר לח. קריר בערב. הטמפרטורות הצפויות: 20 מעלות בבוקר, 28 מעלות בצהריים, 21 מעלות בערב.

יום רביעי, 5.10, יום הכיפורים: קייצי ולא יבש. חמים בתחילת הערב. הטמפרטורות הצפויות: 19 מעלות בבוקר, 28 מעלות בצהריים, 21 מעלות בערב.

 

 


מחפשים דירת 3 חדרים במרכז ירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר