פעילות שבת של העירייה בשבוע שעבר (צילום: פרטי)
פעילות שבת למשפחות של העירייה (צילום: פרטי)

גם היום – הפעילות המיוחדת לכל המשפחה ב-3 שכונות

גן השבשבת בבית הכרם, פארק לבני בפסגת זאב ופארק דניה ברמת דניה: אלו הם הלוקיישנים שבהם ייערכו היום, שבת, פעיליות למשפחות הירושלמיות. בילוי נעים

פורסם בתאריך: 3.8.19 09:59

התנופה נמשכת, וגם היום, שבת (3.8) המשפחות הירושלמיות יכולות ליהנות מפעילות קהילתית מיוחדת ב-3 שכונות. הפעילויות יתקיימו בין השעות 18:30-16:30 בשלושה פארקים ברחבי ירושלים: גן השבשבת בבית הכרם, פארק לבני בפסגת זאב ופארק דניה ברמת דניה.

"אני לא מכיר את הפעילויות הללו לעומק", אומר סגן ראש העיר יוסי דייטש, "אך כל פעילות שמקרבת בין האוכלוסיות השונות שחיות בירושלים היא מבורכת. כל פעילות חינוכית וערכית שניתנת למשפחות ולבני הנוער בשעות הפנאי ובסופי שבוע היא ראויה ונחוצה. כל הכבוד על היוזמה".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


התוכנית האמנותית כוללת הצגה או שעת סיפור לילדים, מתחם משחקי קופסא, מתחם משחקי ספורט וג'אגלינג ומתחם פיקניקים. כידוע, כפי שפורסם לא אחת ב"כל העיר", אירועי 'שבת ירושלמית' הם אירועים במימון העירייה – יזומה של ראש העיר ליאון ושל מחזיק תיק המינהלים הקהילתיים. הפעילויות צפויות להתקיים מדי שבת עד לסוף השנה בשלוש-ארבע שכונות בעיר. יש לציין כי גם בימי החורף הקרים והגשומים תתקיים פעילות בשכונות למשפחות, אז הן יתקיימו במבנים של המינהלים הקהילתיים בשכונות.



"הפעילויות בשבתות בשכונות זוכות לתגובות טובות ומפרגנות מצד התושבים", אומר ל"כל העיר" ראש העיר ליאון, שמוסיף: "כמו שאמרתי בתחילת כהונתי, תפקידי לשרת את כל הציבור הירושלמי, מתוך כבוד ואהבה ושמירת הסטטו-קוו. הפעילות בשבתות באה למען התושבים, במטרה להעניק להם את מיטב האפשרויות לזמן משפחתי איכותי ומיוחד. נמשיך בפעילות זאת, נרחיב אותה לשכונות נוספות, ונעצימה למען התושבים".



ברשות הצעירים בעירייה, הגוף שאמון על קיום הפעיליות וארגון המתחמים, יודעים לספר כי אל האירועים בשבתות מגיעים כ-200-150 איש לכל שכונה, מספר שרק הולך ועולה. עוד מספרים ברשות הצעירים כי התגובות בגדול הן חיוביות מאוד, אך יחד עם זאת גם מציינים שישנה ביקורת מצד מיעוט מהתושבים על כך שהפעילות שומרת שבת.

יש לציין כי השבתות האחרונות בירושלים מאופיינות במהפכה של ממש עבור המשפחות הצעירות שמתגוררות בעיר. עוד ועוד אירועים ופעילויות ייעודיות נערכים מדי שבת. חלקן, כאמור, ביוזמת ובמימון עיריית ירושלים, וחלקן של גופים אחרים דוגמת התנועה הירושלמית ותנועת התעוררות.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר