בתמונה פגישת העבודה בין ראש העיר בני כשריאל לבין ראש המנהל האזרחי תא"ל רסאן עליאן (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: הקמת בית המלון במרכז העיר תקודם על ידי העירייה והמינהל האזרחי

במהלך ביקור פגישת עבודה שערך השבוע ראש המינהל האזרחי ביו"ש תא"ל רסאן עליאן עם ראש העיר בני כשריאל סוכם עקרונית כי המכרז להקמת המלון יקודם במהרה

פורסם בתאריך: 6.11.19 16:54

ראש המנהל האזרחי ביהודה ושומרון תא"ל רסאן עליאן ביקר השבוע במעלה אדומים וערך ישיבת עבודה מקצועית עם ראש העיר בני כשריאל. בפגישה, שמוגדרת על ידי גורמים בעירייה כחשובה ומועילה, השתתפו גם הגורמים המקצועיים בראשם מנכ"ל העירייה שמוליק חנוך, סמנכ"ל פארק אדומים לתעשייה ועסקים ענת אנג'ל, מהנדס העיר יונתן לובל ואחרים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"בפגישת העבודה", מוסיפים גורמים בעירייה, "עלו מספר נושאים חשובים, ביניהם קידום פרויקטים לפיתוח העיר ואזור התעשייה, הקמת בית קפה-מסעדה באתר אבטימיוס בפטור ממכרז, כביש גישה למחוז ש"י, תקציב לתכנון הרחבת אזור התעשייה ועוד. נושא חשוב אחר שעלה הוא ריבוי השריפות בכפרים הפלסטינים הסמוכים, דבר שמוביל לזיהום אוויר ולסכנה בריאותית".

בפגישה, כך נודע ל"כל העיר", עלה גם הנושא של הקמת מלון במרכז מעלה אדומים, וסוכם עקרונית בין ראש העיר כשריאל לבין תא"ל עליאן על קידום הוצאת מכרז ותוכנית ממשית לבניית המלון.

"תא"ל עליאן", מציינים אותם הגורמים, "הנחה את הצוות המקצועי לקדם את הטיפול במקרים בהם הבקשות אורכות זמן רב ולסייע לעיר מעלה אדומים בפרויקטים שנמצאים בטיפול המנהל האזרחי".

יש לציין כי למנהל האזרחי ביהודה ושומרון תפקידים רבים, בהם יישום מדיניות הדרג המדיני והצבאי בתחומים האזרחיים והביטחוניים, תיאום וקישור בתחומים האזרחיים והביטחוניים בין מדינת ישראל לבין הרשות הפלסטינית, הפעלת סמכויות בתחומי התשתית והמקרקעין בשטחי "C", לרבות טיפול בהתיישבות הישראלית ביהודה ושומרון.

"מעלה אדומים היא עיר משמעותית שיש בה איכות חיים וקהילה טובה והגישה שלנו כמנהל אזרחי היא לסייע ולעזור לרשויות השונות", סיכם תא"ל עליאן את המפגש בעיריית מעלה אדומים. "המינהל האזרחי יפעל כדי לסייע ולקדם את הבקשות שהועלו".

ראש העיר בני כשריאל: "ישנה חשיבות רבה לשיתוף הפעולה הפורה תמיד עם המנהל האזרחי על מנת לקדם את הפרויקטים השונים למען העיר והקהילה. מעלה אדומים הפכה לעיר מטרופולין אזורי הנותנת שירותים ומענה רחב לאזור כולו".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר