חזרה ללימודים (צילום: אמיל סלמן)
חזרה ללימודים (צילום: אמיל סלמן)

מעלה אדומים: תלמידי א-ד' חוזרים ללימודים

התלמידים במעלה אדומים חזרו ללימודים. ראש העיר בני כשריאל, מחזיק תיק החינוך: "ניתן את כל המענים הנדרשים כדי שבתי הספר ייפתחו בצורה חלקה"

פורסם בתאריך: 1.11.20 09:13

היום, ראשון, 1.11, חזרו ללימודים תלמידי כיתות א'-ד', וזאת בהתאם להחלטת קבינט הקורונה. עיריית מעלה אדומים נערכה בימים האחרונים לקראת הפתיחה המחודשת, "באופן שיבטיח שמירה מלאה על בריאות התלמידים והקפדה על נהלי והנחיות משרד הבריאות", כך נמסר מהעירייה.

העירייה פונה להורי התלמידים בבקשה לעזור לצוותים החינוכיים בבתי הספר בעיר לשמור על בריאות הילדים ועל יישום קפדני של כל הנחיות משרד הבריאות. במסגרת זו, כללה העירייה בקשה להורים שלא לשלוח למוסדות החינוך ילד שיש לו תסמינים או שיש בביתו בן משפחה הנמצא בבידוד, מתוך מטרה להגיע לעצירת שרשרת ההדבקה ושמירה על פתיחה קבועה של בתי הספר, שאפשרית רק בעזרת שיתוף פעולה קהילתי מלא.



ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, בני כשריאל, הודיע כי "ציידנו את בתי הספר בחומרי חיטוי ובמדחומים, דאגנו לניקיון החצרות והכניסה לבתי הספר, דאגנו לקיומן של בדיקות קורונה על מנת שהצוותים החינוכיים ייבדקו עוד השבוע, תגברנו את האבטחה והאכיפה בכניסות לבתי הספר ואנו ניתן את כל המענים הנדרשים כדי שבתי הספר ייפתחו בצורה חלקה ותוך שמירה מלאה על הנחיות משרד הבריאות".

"אני מודה למנהלי ומנהלות בתי הספר, על הנכונות, ההתגייסות והרצון המשותף להחזיר את ילדינו לשגרת לימודים מלאה ככל האפשר. תודה לכל צוותי ההוראה והחינוך, על עבודתם המצוינת ועל השקעתם הרבה בתקופה מאתגרת זו", הוסיף ראש העיר כשריאל לסיום. "יישר כוח גדול לצוותים המקצועיים בעירייה, ובעיקר לאגף החינוך, על העבודה הטובה, המאמצים הגדולים וביצוען של כל ההכנות הנדרשות להחזרתם של ילדינו לשגרה".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר