מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: בשל הסגר – שבוע העסקים נדחה

לקראת הסגר הצפוי - עיריית מעלה אדומים החליטה לדחות את שבוע העסקים שהיה מתוכנן להתקיים בעיר בשבוע האחרון של חודש דצמבר למועד לא ידוע

פורסם בתאריך: 21.12.20 20:10

עדכון אחרון: 27.12.20 11:00

בסוף חודש דצמבר, החל מיום ראשון ה-27.12, היה מתוכנן להתקיים במעלה אדומים שבוע העסקים העירוני, במסגרתו יוצעו הטבות והנחות מיוחדות לתושבים שירכשו בעסקים שונים בעיר. בשל הסגר עיריית מעלה אדומים החליטה לדחות את שבוע העסקים למועד לא ידוע.



"ההיענות היתה רבה", ציינו בעיריית מעלה אדומים, "ולמעלה מ-100 בעלי עסקים כבר נרשמו והצטרפו לשבוע העסקים שהיה צפוי להיות שבוע של מכירות מטורפות ואטרקטיביות בו בעלי העסקים הציעו הטבות לבחירתם של רוכשים בעסק שלהם בשבוע זה. בתמורה להטבות שהציעו בעלי העסקים הם היו אמורים לזכות בפרסום העסק וההטבה שלהם בקמפיין העירוני שיופק בעירייה ויופץ ברשתות החברתיות, בעיתונות המקומית ובאתר האינטרנט העירוני".

"אולם, כאמור, בשל העלייה הגדולה בתחלואה ברחבי הארץ בכלל ובמעלה אדומים בפרט, והפיכתה של העיר לצבע כתום עם כל המשמעויות וההגבלות הכרוכות בכך, ראש העיר, בני כשריאל, קיבל החלטה לדחות את שבוע העסקים למועד אחר שייקבע בהתאם למצב בעיר ובארץ ועל פי החלטות קבינט הקורונה".

יצוין כי למיזם שבוע העסקים חברו השולמנים, בראשות אביר קרא, המנהל את אחד מהמיזמים החברתיים-הכלכליים הגדולים ביותר בישראל. את השבוע היתה אמורה לפתוח תערוכה של מועדון החמש, אשר תידחה גם היא.

ראש העיר מעלה אדומים בני כשריאל מוסר: "בשל העלייה בתחלואה, היותנו עיר כתומה וההגבלות הכרוכות בכך, אנו מתבקשים לדחות את שבוע העסקים למועד אחר. אני קורא לכולם לשמור על ההנחיות ולהימנע מהתקהלויות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר