הכנס השנתי לטיפול בילדים ובהורים, השבוע (צילום: עיריית מעלה אדומים)
הכנס השנתי לטיפול בילדים ובהורים, השבוע (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מאות משתתפים בכנס לטיפול בילדים ובהורים

הכנס, יוזמת אגף הרווחה והשירותים החברתיים, התקיים תחת הכותרת 'אחי ואנוכי - על יחסי אחים בראייה טיפולית'

פורסם בתאריך: 31.12.17 13:45

עשרות אנשי מקצוע מכל רחבי הארץ השתתפו בכנס השביעי לטיפול בילדים ובהורים, יוזמת אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה, שהתקיים בהיכל התרבות במעלה אדומים.

הכנס, שמתקיים מדי שנה בעיר, נערך תחת הכותרת 'אחי ואנוכי – על יחסי אחים בראייה טיפולית'. בכניסה אליו הוצגה התערוכה 'אחיותיים – מבט בין דורי' של חנה נצר כהן, צלמת ופוטותרפיסטית. כמו כן, לכל באי הכנס חולק שי – קלפים טיפוליים בנושא אחים.

משתתפי הכנס, בהם גם ראש העיר בני כשריאל, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הרווחה שרה קמינסקי, סגן ומ"מ ראש העיר גיא יפרח ומנהלת אגף הרווחה עפרה בן ישעיה, נהנו בתחילת הכנס מהרצאה מרתקת של דוד בנאי, פסיכולוג קליני ומרצה בכיר באוניברסיטת בר אילן, בנושא מלחמה ושלום ביחסי אחים. לאחר מכן הוצעו לנוכחים חמישה אשכולות של הרצאות מרתקות של אנשי מקצוע מתחומים שונים.

 

"בשנת 2000, כשהקמנו את המרכז הראשון להורים וילדים ובנינו את חזון עבודת המרכז, אמרתי שהמרכז ישמש גם מרכז ידע", אמרה בן ישעיהו בדברים שנשא בכנס. "אנו שמחים לשתף ולחלוק בידע שנצבר בעבודת המרכזים, ולממש הלכה למעשה אמירה זו. המרכזים מהווים חלק אינטגרלי מעבודת האגף ומשקפים עבודה המושתתת על שורה של עקרונות".

ראש העיר בני כשריאל מציין כי "רצף המרכזים, הכוללים פעוטות, ילדים, מתבגרים והוריהם, מהווים מימוש החזון של אגף הרווחה וביטוי מעשי למדיניות שלנו, המעמידה את התא המשפחתי במרכז ונותנת דגש רב להכשרת הורים ולהעצמתם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר