טקס חניכת בית הכנסת על שם יהודה (ג’ק) גרינשפאן (צילום: עיריית מעלה אדומים)
טקס חניכת בית הכנסת על שם יהודה (ג’ק) גרינשפאן (צילום: עיריית מעלה אדומים)

נחנך בית כנסת בבית הספר אורט תעופה וחלל במעלה אדומים

בטקס חגיגי בהשתתפות משפחת גרינשפאן, שתרמה את הכנסת, נחנך בית הכנסת על שם יהודה (ג’ק) גרינשפאן

פורסם בתאריך: 3.6.18 14:58

בית כנסת על שם יהודה (ג’ק) גרינשפאן, מנכ”ל ארגון בני ציון לשעבר, נחנך השבוע בבית הספר אורט תעופה וחלל בשכונת נופי סלע בעיר. הקמת בית הכנסת התאפשרה הודות לתרומה אישית של משפחת גרינשפאן, שהגיעו לטקס החניכה.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

עוד השתתפו בטקס: ראש העיר בני כשריאל, סגנו בוריס גרוסמן, יועצת ראש העיר לקשרי חוץ רחלי וסאל, אורחי משפחת גרינשפאן, צוות בית הספר ותלמידי אורט תעופה וחלל מנהל ביה”ס ותושבי העיר.

מעיריית מעלה אדומים נמסר כי “משפחת גרישפאן, משפחתו של ג’ק ז”ל, בחרה לתרום תרומה לבית הכנסת בבית הספר במעלה אדומים על מנת להנציח את שמו. בשלט ההנצחה נכתב כי בשבת ובחג הוא הנהיג תפילות בית כנסת, קולו היה מעורר השראה וזה הביא אנשים קרוב יותר לאלוהים”.

את שיפוץ המבנה של בית הכנסת ביצעו במקצועיות ומסירות התלמידים נועם סאסי ובן חדוואקר. סאסי ציין בטקס החניכה כי החל מכיתה י’ הוא לקח חלק בניהול בית הכנסת, שיפוץ בית הכנסת ותחזוקתו. “כשקיבלנו את הבשורה שאשתו של יהודה ז”ל אספה דולר-דולר בשביל להנציח את שמו של בעלה, שמחנו שהעירייה שלחה אותה אלינו”, הוא הוסיף. “לאחר תקופת שיפוצים ורכישת ריהוט חדש קבענו מזוזה וכמובן ממשיכים לנהל מניינים ותפילות”.

ראש העיר כשריאל: “יהודה (ג’ק) ז”ל, היה ידיד אישי יקר שלי וידיד אמת של מעלה אדומים. הוא תמיד סייע ועזר לנו בכל אשר פנינו. ג’ק אהב את ארץ ישראל ואת מעלה אדומים. הוא היה חבר שפעל, סייע ותרם לפיתוחה, חיזוקה וביסוסה של העיר יחד עם כל חבריו בארגון בני ציון”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר