חלק מהמשתתפות בתוכנית 'מדור לדור' (צילום: עיריית מעלה אדומים)
חלק מהמשתתפות בתוכנית 'מדור לדור' (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מחזקים את הקשר הבין דורי במעלה אדומים

כ-20 נשים בגילאי 80-60 ונערות בגילאי 17-14 חגגו את סיום השנה השנייה של תוכנית "דור לדור"

פורסם בתאריך: 8.6.18 19:32

שתי תוכניות ייחודיות של אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית מעלה אדומים שילבו ידיים לטובת עבודה משותפת על הקשר הבין דורי וסיימו שנתיים של עבודה משותפת.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

במסגרת התוכנית המשולבת – "דור לדור" – הגיעו אזרחיות ותיקות ונערות אחת לשבוע למועדונית "בית החם" ויחד למדו, יצרו ועבדו חוויות באמצעות תיאטרון פלייבק, כשהמטרה היא לייצר ולחזק את הקשר הבין דורי במעלה אדומים.

"הרעיון ביצירת התוכנית היה לחבר בין הדורות ולגשר על פערים של עשרות שנים בתחומי התרבות, הטכנולוגיה, השפה וההתנהלות היומיומית ", מספרת אורית לוי, רכזת תוכניות קהילתיות במרכז יובלים לאזרחים ותיקים. "בנוסף, היה חשוב לנו לנפץ סטיגמות הנפוצות בקרב הצעירים והמבוגרים במטרה לקרב. העבודה המשותפת הביאה את המשתתפים למסקנה שתקשורת בין הדורות אפשרית ומעשירה".

את השנה השנייה של התכנית סיימו השבוע כ-20 נשים בגילאי 80-60 ונערות בגילאי 17-14, שהשתתפו יחדיו בחוג "תיאטרון פלייבק" בהנחיית איילת בן ארי.

במפגש הסיום שנערך השבוע סיפרו המשתתפות בהתרגשות רבה על תהליך מעצים ומלא השראה שהן עברו. הן הדגישו את התרומה ההדדית הרבה.

אילת מדריכת החוג הוסיפה: "בקבוצה הזו נפגשנו מדי שבוע בחיבוקים חמים וצללנו למעמקים של עצמנו. הגילאים והמסכות שלנו הונחו בצד וכולנו נשמנו ביחד את אותו אוויר. נערות ומבוגרות. היה כאן קסם מיוחד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר