טקס חניכת הכיפה הגאודזית, השבוע (צילום: עיריית מעלה אדומים)
טקס חניכת הכיפה הגאודזית, השבוע (צילום: עיריית מעלה אדומים)

בית הספר נירים במעלה אדומים: קיימות כערך מרכזי

בית הספר הכוללני, שחרט על דגלו את נושא הקיימות, קיבל השבוע את התואר 'בית ספר ירוק'

פורסם בתאריך: 28.6.18 14:17

בית הספר העל אזורי לחינוך מיוחד 'נירים', שחרת על דגלו השנה את נושא הקיימות כערך מרכזי, התבשר השבוע כי הוא זכה בתואר 'בית ספר ירוק', וזאת בשל הפעילות הרבה שמתקיימות בו בנושאי סביבה.


 

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

 

בנוסף, השבוע התקיים בבית הספר טקס חגיגי שבו נחנה הכיפה הגאודזית שנבנתה בחצר, וזאת כחלק מהפעילות השוטפת בנושאי קיימות וסביבה. הכיפה, למי שאינו מכיר, היא שיטה לבניית כיפה או כדור שלם בעזרת מוטות ישרים קטנים שיוצרים מערכת של משולשים, שבונים את מעטפת הכיפה.

נירים הוא בית ספר על אזורי לחינוך מיוחד שקולט אליו תלמידים עם הפרעות התנהגות קשות ממעלה אדומים וממחוז ירושלים. על מנת לקדם את נושא הקיימות פועל בית הספר לשימור מגוון מגון המינים הקיימים באזור ובכלל ולהיות פעיל בתחום הציפורים החיות.

על הפעילות בתחום הצפרות זכו נירים ועובדת בית הספר כוכבה מזרחי בתעודות הוקרה מטעם הצוות המארגן של יום העיון השנתי לצפרות, כאות על תרומתם בהובלת פרויקט צפרות למופת.

ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בני כשריאל, שנכח בטקס חניכת הכיפה הגאודזית, ציין כי "התלמידים בבית הספר מובילים את תחום הצפרות והקיימות, חוקרים את הטבע מסביב, פועלים לשמירה על איכות הסביבה ועכשיו גם לומדים בטבע – בכיפה הגאודזית החדשה".

כשריאל שיבח והודה למנהלת בית הספר עליזה אזרזר ולצוות העובדים המסור, וכן הודה לתלמידים על השקעתם בתחום הקיימות וציין כי "אתם מהווים מודל ודוגמא אישית לדור צעיר של נאמני איכות סביבה ושמירה על עיר יפה, נקייה, מטופחת וירוקה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר