רכב ללימוד נהיגה (צילום: דודו בכר)
רכב ללימוד נהיגה (צילום: דודו בכר)

בשורה: לימודי נהיגה וטסטים בתוך מעלה אדומים

אחרי שלוש שנים של מאבק נחוש, תושבי מעלה אדומים ייהנו בקרוב מלימודי נהיגה ומבחני טסט בעיר

פורסם בתאריך: 28.7.18 10:47

לאחר שלוש שנים וחצי של מאבקים בלתי פוסקים, שהוביל סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה בוריס גרוסמן, בנושא לימודי נהיגה וטסטים במעלה אדומים – הוחלט להתחיל לקיים לימודי נהיגה ומבחנים מעשיים (טסטים) בתוך העיר.

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

בשבוע שעבר התקיימה ישיבת סיכום אצל ראש העיר בני כשריאל, שבה השתתפו גרוסמן, מנהל האגף לתכנון אסטרטגי בעירייה גרשון לוקיי, ונציגי מורי הנהיגה במעלה אדומים. בישיבה אישר כשריאל את המהלך ובירך עליו, וזאת לאחר חוות דעת משפטית והכנסת כללים שימנעו פגיעה בתושבים ובמרקם החיים.

“אני מברך את מורי הנהיגה, את תושבי העיר, ואת התלמידים, בני הנוער שלנו, שכבר הקיץ יוכלו ללמוד נהיגה ולהיבחן במעלה אדומים”, אומר סגן ראש העיר גרוסמן. "מבחני הנהיגה יתקיימו פעמיים בשבוע בעיר, כאשר בימים אלה נבחנים ארבעה מסלולים שונים לביצוע המבחן המעשי".

יש לציין כי בעקבות דרישתו של ראש העיר כשריאל לימודי הנהיגה לא יתקיימו בימים שישי ושבת, על מנת למנוע פגיעה באיכות חיי התושבים ולשמור על מרקם חיים טוב ואיכותי".

כשריאל: "אישרתי את הנושא לאחר שעשינו הכל על מנת שהתושבים ייהנו משירות חשוב, זמין וקרוב ללא פגיעה באיכות החיים ובשגרת החיים בעיר. בשעה טובה, בני הנוער שלנו יוכלו ליהנות משירות חשוב בתוך העיר, ואני מאחל למורי הנהיגה ולתלמידים הצלחה רבה ונסיעות בטוחות שיביאו אותם למחוז חפצם בבריאות ובשלום".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר