ראש העיר בני כשריאל עם נציגי מוסדות החינוך ותעודת ההוקרה (צילום: עיריית מעלה אדומים)
ראש העיר בני כשריאל עם נציגי מוסדות החינוך ותעודת ההוקרה (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: תעודות הערכה והוקרה הוענקו לשני מוסדות חינוך מהעיר

מחוז ירושלים של משרד החינוך העניק השבוע תעודות הוקרה למוסדות החינוך המצטיינים, בהם אולפנא נועם צביה וגן הדס

פורסם בתאריך: 28.11.18 19:20

תעודות הערכה מחוזיות מטעם מחוז ירושלים של משרד החינוך הוענקו השבוע לשני מוסדות חינוך ממעלה אדומים: אולפנא נועם צביה וגן הדס. התעודות חולקו במסגרת כנס מנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך, כשהמוסדות הזוכים קיבלו את ההוקרה על עשייתם הרבה והמגוונת בתחומים שונים.



הטקס החגיגי התקיים, כאמור, השבוע במלון קראון פלזה ירושלים במעמד מנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך מאיר שמעוני, סגנו דקל אבו, מפקחת המחוז אינה זלצמן, נציגי העיריות השונות, אנשי חינוך ועוד.

במחוז ירושלים של משרד החינוך מציינים כי מדובר על כנס שנתי, שהתקיים השנה בסימן 'שומרים על אחדות, שומרים על ייחודיות', כשהתעודות הוענקו למוסדות החינוך השונים על תרומה ייחודית לחינוך במהלך שנת הלימודים הקודמת.

את תעודות ההערכה שהוענקו למוסדות החינוך ממעלה אדומים קיבלו ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בני כשריאל, מנהל אגף החינוך דוד שרת, ראש האולפנא רחלי קפלן, מנהלת מחלקת גני ילדים עינת בוטבול חורש וסייעת גן הדס מאיה בן חמו.

ראש העיר כשריאל: "זכייה של מוסדות חינוך שלנו בפרסים ברמה המחוזית והארצית אינה חדשה לנו. יחד עם זאת, זהו כבוד גדול וגאווה עבורנו. העבודה החינוכית המצוינת הנעשית בכל תחומי הדעת במערכת החינוך שלנו מביאה כל העת להישגים ופרסים. בבתי הספר ובגני הילדים במעלה אדומים מתבצעת עבודה מדהימה הנעשית בכל הקשור לקידום ערכים, קידום השיגים לימודיים, הכלה ויצירת אקלים מיטבי. הצוותים החינוכיים שלנו ומנהלי החינוך לא עושים את עבודתם על מנת לקבל פרס, אלא למען ילדינו, אך בהחלט מגיע למנהלים, לגננות ולצוותים החינוכיים הוקרה על העבודה המצוינת שהם עשו, עושים ובטוחני שגם יעשו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר