אליעזר הר ניר גרינברג ז"ל (צילום: באדיבות עיריית מעלה אדומים)
אליעזר הר ניר גרינברג ז"ל (צילום: באדיבות עיריית מעלה אדומים)

מרכינים ראש: נפטר מנכ"ל עיריית מעלה אדומים לשעבר

אליעזר הר ניר גרינברג, מנכ"ל העירייה לשעבר, הובא למנוחת עולמים בבית העלמין דרך החיים. בן 69 במותו

פורסם בתאריך: 12.6.19 08:05

עיריית מעלה אדומים והעיר כולה הרכינו השבוע את ראשם עם היוודע דבר מותו של אליעזר הר ניר גרינברג, מנכ"ל העיריה לשעבר, שנפטר בביתו במעלה אדומים. בן 69 במותו.

הלווייתו של הר ניר גרינברג ז"ל נערכה ביום שישי שעבר, ערב חג השבועות, בבית העלמין דרך החיים במישור אדומים. בהלוויה נכחו רבים מאנשי העירייה, אשר עבדו עם הר ניר גרינברג, בהם ראש העיר בני כשריאל, מנכ"ל העירייה הנוכחי שמוליק חנוך, מנהלי אגפים ומחלקות, עובדי עירייה, נבחרי הציבור בהווה ובעבר, בני משפחה וחברים.



הר ניר גרינברג ז"ל החל את עבודות בעירייה בשנת 1990, לאחר שחרורו בתפקידי פיקוד בצה"ל עד לאותה השנה. תפקידו הראשון בעיריית מעלה אדומים היה מנהל היחידה לתכנון אסטרטגי. בהמשך הוא שימש כממלא מקום מהנדס העיר, ובזכות כישוריו הרבים המשיך להתקדם עד שמונה לסמנכ"ל העירייה ולאחר מכן למנכ"ל העירייה בשנת 1998. הר ניר גרינברג כיהן כמנכ"ל העירייה במשך 19 שנת ופרש מתפקידו בשנת 2017.

ראש העיר כשריאל נשא הספד בהלוויה ואמר, בין השאר, כי "אלי ז"ל היה ממקימי ובוני העיר הזאת, ובתקופתו נעשו פרויקטים עירוניים רבים וחשובים בהם העברת משרדי העירייה מכיכר יהלום לבית העירייה החדש, בניית והקמת שכונות צמח השדה ונופי הסלע, בניית הקונסרבטוריון, היכל התרבות ומוסדות חינוך וציבור. אלי היה איש של חזון ועשייה, הוא ידע לחשוב מחוץ לקופסא והוביל את העירייה במקצועיות, באחריות ובמסירות. יהיה זכרו ברוך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר