(צילום: אסף פינצ'וק)
(צילום: אסף פינצ'וק)

מלון סיטאי כנרת

מלון יוקרתי וחדש, שמציע חווית אירוח וחופש מהטובות והייחודיות עם נוף מרהיב בדמות הרי הגולן והכנרת

פורסם בתאריך: 2.10.17 11:28

איפה? חוף צאלון, עך שפת הכנרת
על המלון: מלון 'סטאי כנרת' (The Setai Sea of Galilee), הוא מלון יוקרתי וחדש, שמציע חווית אירוח וחופש מהטובות והייחודיות עם נוף מרהיב בדמות הרי הגולן והכנרת.
מה במלון? במלון 110 וילות וחדרים מרווחים, מתוכם 88 וילות בהן נהנים האורחים מבריכות פרטיות צמודות או מהאט-טאב, ו-22 חדרי דה לקס. גודל הווילות הוא כ- 55 מ"ר והן מתאימות לאירוח של משפחה בת 4 נפשות.
בכל החדרים טלוויזיה חכמה עם מסך גדול, מיטת קינג סייז, חדר אמבטיה מרווח, סלון מרווח, מרפסת עם נוף לכנרת או לגולן, מכונת נספרסו, מיני בר ועוד.
על הספא: במלון מתחם ספא ובריאות מהמפוארים שיש בישראל, המשתרע על שטח של כ- 1,000 מ"ר ואשר כולל 12 חדרי טיפול (מתוכם 2 חדרי טיפול זוגיים), שבכל אחד מהם מיטה מתכווננת מחוממת ומקלחת אישית. בספא גם בריכת שחיה מקורה עם מיטות זרמים מפנקות, חמאם טורקי, סאונה יבשה וחדר כושר מאובזר בטכנולוגיות מובילות הפתוח 24/7.
מה עוד? ב'סטאי כנרת' בריכת אינפיניטי עם פינות נוחות, הצופה גם היא לכנרת; מתחם אירועים; טרקלין- לאונג' בר, מסעדת שף גלילית ובית כנסת. אורחי המלון מוזמנים ליהנות מהטבות שונות ללא תשלום, ביניהן: אינטרנט אלחוטי; שיחות טלפון בינלאומיות; עשרות זוגות אופניים לרכיבה במתחם המלון ולטיולים מסביב לכנרת.
במלון התבצעה השקעה עצומה בפיתוח, ממנה ניתן להתרשם בין היתר, באמצעות יותר מ-700 העצים שנשתלו בו, ביניהם: עצי דקל, עצי לימון, עצי קלמנטינה, עצי מנגו ועוד.
לפרטים נוספים והזמנות:
www.thesetaihotel.co.il/setai-kinneret-hotel

טלפון: *2505

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר