(צילום: באדיבות הגושרים מלון בטבע)
(צילום: באדיבות הגושרים מלון בטבע)

הגושרים מלון בטבע: אירוח מפנק וחגיגי בסוכות

חוויה גלילית המשלבת חופשה, קולינריה, טיפולי ספא, טיולי טבע ונחלים, פעילויות ספורט לכל המשפחה ואטרקציות לילדים

פורסם בתאריך: 12.9.18 18:15

'הגושרים מלון בטבע' השוכן בקיבוץ הגושרים בגליל העליון, מציע אירוח מפנק וחגיגי בחג הסוכות השנה ומזמין ליהנות מארוחות חג גליליות ובריאות פרי יצירתו של שף המלון מתן מרגלית, לצד טיפולי ספא, טיולים בטבע ובנחלים, פעילויות ספורט לכל המשפחה, אטרקציות לילדים ועוד.

המלון מציע לאורחיו פעילויות לייף סטייל לכל המשפחה: מופע על חושי, מופע קברט, שיעורי סטודיו, הפנינג, מתנפחים ומתקני שעשועים, סדנאות יצירה, ג'אגלינג, פעילויות ספורט, טיולים בנחלים ועוד.

שף המלון מתן מרגלית רקח תפריט חגיגי עשיר ומגוון לארוחת החג ויעניק חוויה קולינרית גלילית ובריאה, על טהרת חומרי הגלם המשובחים והבריאים של הגליל. בנוסף, תפריט מיוחד למזון טבעוני, צמחוני, נטול גלוטן ועוד, בשילוב הסבר כתוב לצד כל מנה.

(צילום: באדיבות הגושרים מלון בטבע)

(צילום: באדיבות הגושרים מלון בטבע)

עוד במלון, מרכז ספורט ובריאות גדול, מוקף כרי דשא מוריקים, הכולל חדרי כושר, אולם כדורסל, סאונה יבשה, שתי בריכות שחיה מקורה וחיצונית. במרכז הספורט צוות מאמנים מיומן ומקצועי.

באגף הבוטיק של המלון ממוקם ספא "פיורינה" המעניק חוויה משולבת של פינוק ובריאות, עם מגוון רחב של טיפולים מרחבי העולם. בספא חמאם טורקי אותנטי, סאונה יבשה, מתחם הרגעות, ג'קוזי חיצוני, כיור פתיתי שלג ופינת חליטת תה ועוגיות.
לאורחי המלון מעל 30% בשייט קייקים באתר "קייקי מעין הגושרים" הסמוך למלון. מתחם הקייקים ממוקם על גדות נחל החצבני ומציע מגוון רחב של אטרקציות בסמוך לקו המים, באחת מפינות החמד הקסומות של הגליל, בו ניתן ליהנות משייט קייקים מרענן במימיו הצלולים של הנחל, משחקי פיינטבול מקצועי, מתחם למנגלים ועוד.

"הגושרים מלון בטבע" הוקם על שרידיו של ארמון החורף המרהיב של האמיר פע'ור, השליט העותומני של צפון עמק החולה ורמת הגולן. המלון מוקף בפלגי מים טבעיים של נחל הדן הזורמים בסמוך לשטח המלון. המלון מציע 184 חדרים בסגנונות שונים המותאמים לזוגות ומשפחות, אגף בוטיק ומתחם סוויטות פרימיום חדש שנחנך לאחרונה.

מחירי לינה בסוכות – מינימום 3 לילות – משתנה בהתאם לימי החג.
מחיר אירוח לזוג – החל מ-1,940 ₪ – ללילה ע"ב לינה וארוחת בוקר
מחיר אירוח לזוג + 2 – החל מ-2,960 ₪ – ללילה ע"ב לינה וארוחת בוקר
להזמנות ופרטים – הגושרים מלון בטבע 04-6816001
www.hagoshrim-hotel.co.il

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר