הדמיה של היכל הספורט והמופעים במודיעין (הדמיה: עיריית מודיעין מכבים-רעות)
הדמיה של היכל הספורט והמופעים במודיעין (הדמיה: עיריית מודיעין מכבים-רעות)

מודיעין: העירייה בוחנת הקמה של היכל מופעים ואירועים

הפרויקט כולל הקמה של היכל ספורט ואירועים, ובו כ-3,000 מושבים קבועים, בשטח מרכז העיר החדש; ההשקעה המוערכת - כ-70 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 10.12.20 07:54

עיריית מודיעין בוחנת בימים אלה פרויקט להקמת "ארנה" – היכל המיועד לארח אירועי ספורט גדולים ומופעים – שימוקם במרכז העיר החדש. החזון העירוני להיכל החדש מגדיר מתקן ספורט משוכלל שיעמוד בכל הסטנדרטים החדישים וישמש גם כמרכז תרבות ובילוי שיארח הופעות, אירועי תרבות ופעילויות מגוונות.

לפי תוכנית העירייה, היכל המופעים החדש צפוי לכול כ-3,000 מושבים קבועים ו-500 נשלפים, בשטח של כ-5,880 מ"ר שיכלול, בין היתר, מזנונים, חדרי שופטים, חדר כושר, חדר הלבשה וכינוס, זירה ומושבים, חדר מאמן, מחסני לבוש, מקלחות ומתקנים נוספים.



מעיריית מודיעין נמסר כי ההיכל החדש, שבנייתו נבחנת כרגע בשטח המגרש ברחוב הרכבת פינת רחוב מתתיהו הכהן, ימצב את העיר כמרכז תרבותי וספורטיבי ארצי, יחזק את איתנותה הכלכלית של העיר ויעצים את תחושת השייכות של התושבים, זאת בדומה להיכלי ספורט מרשימים בארץ ובעולם.

תוכנית הפרויקט, שטרם אושרה, מעריכה את עלויות ההקמה, התפעול והתחזוקה של ההיכל בכ-70 מיליון שקלים בשלב הראשוני, כאשר סכום זה עשוי להשתנות בהתבסס על שינויים בתוכנית הבנייה, בשטח שבו הבנייה מתוכננת ובאלמנטים נוספים הקשורים להערכת העלויות. לאחר שתיקבע העלות הסופית, צפוי הפרויקט להיות ממומן מכספי העירייה וממפעל הפיס והעירייה.

מהעירייה נמסר כי הוקם צוות מקצועי, שיבצע את בדיקת ההיתכנות של הפרויקט בשטח. בנוסף, נמסר כי תיבחן ההיתכנות לשיתוף פעולה עם התאחדויות הספורט, ויבוצעו בדיקות ראשוניות של האפשרויות השונות לתפעול ואחזקה של ההיכל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. גולדי

    בתקווה שהמתכננים יסיקו מסקנות מתקופת הקורונה ויתכננו היכל עם חלונות נפתחים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר