דוריס חיפאווי (צילום: יריב נחשון)
דוריס חיפאווי (צילום: יריב נחשון)

אטרקציה במרכז הארץ: Jaffa סיפורים וקפה

דוריס חיפאווי היא אישה עוצמתית עם סיפור חיים מרתק. היא מזמינה אתכם לקפה המקורי האותנטי דרכו יעלו ויבואו חוויות, סיפורים, טעמים וניחוחות מהחיים שלה בשכונת עג'מי ביפו, עיר הולדתה

פורסם בתאריך: 18.4.19 10:40

כנוצריה אורתודוכסית שהתחתנה בגיל 17, החליטה דוריס חיפאווי לעשות למען עצמה ולפרוח. היום היא מארחת ומספרת על תרבות הקפה והסוכר בחברה הערבית, קפה אנטון, ומשלבת סיפורים על החיים, המדינה, המשפחה, השכנים ועליה עצמה בשכונת עג'מי ביפו, עיר הולדתה.

דוריס חיפאווי (צילום: יריב נחשון)

בבית הפרטי של משפחת חיפאווי ביפו תיהנו מחוויה חד פעמית של קפה אנטון המפורסם, ואיתו סיפורים ועוגות הבקלאווה. יש אפשרות לחוות את הטעמים בחוף ימה של יפו, החוף הצמוד לביתה. משפחת חיפאווי יוצרת קפה כבר כמה דורות, סך הכל יותר ממאה שנים של קלייה וטחינה. פולי הקפה המיובאים ביחד עם השמירה על האותנטיות מספקים קפה טעים וארומטי באווירת שכונת עג'מי המיוחדת. סיפורה הלבבי של דוריס, של ילדה נוצרייה שגדלה באיזור מוסלמי, המשולב בהומור ואהבת האדם, יכבוש אתכם. מתוך האתגרים של החיים בעיר מעורבת, היא חוקרת את המהות האמיתית של העצמה נשית בסביבה זו, כבעלת זהות של ערבייה נוצרייה במדינה יהודית.

דוריס חיפאווי (צילום: יריב נחשון)

אפשר להתארח אצל דוריס לארוחה אוריינטלית ממטעמי המטבח הערבי והתבלינים המאפיינים אותו. הארוחה כוללת מאפים טריים, סלטים, גבינות , חומוס וטחינה ועוד, לשם העצמת החוויה. לצד האטרקציה העיקרית שהיא כמובן הקפה וסיפוריה של דוריס.

קפיצה קטנה מתל אביב ואתם כאן לחוויה אחרת.

לפרטים: דוריס 054-4771201

פייסבוק: Jaffa Stories and Coffee

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר