ירושלים תמונה כללית (צילום: אמיל סלמן)
(צילום: אמיל סלמן)

איך בוחרים יזם? מפגש עם מומחים להתחדשות עירונית בפטריקס בר בסינמה סיטי

החלטתם לקדם תהליך של תמ"א 38 או פינוי-בינוי? חברת CitySquare מגיעה לעיר עם פאנל של מומחים שיעניק לכם את כל הטיפים הנחוצים לקידום תהליך מוצלח של התחדשות עירונית. הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 28.10.19 12:48

שכונות רבות בירושלים זקוקות להתחדשות. בשנים האחרונות, החלו לקדם יוזמות של פינוי-בינוי בדרום העיר, וגם בשכונות תלפיות, קטמונים ועוד. בשל מחסור בקרקעות, המפתח להגדלת היצע הדיור בבירה טמון רק בהתחדשות עירונית. בנוסף לחיזוק יסודות הבניין, קידום תהליך של פינוי בינוי או תמ"א משדרג את הנכס, ולעיתים אף מכפיל את שוויו, וזאת ללא עלות מצד בעל הנכס.


עו"ד שיר הספרי, מיתוג ערים ונדל"ן (צילום: יח"צ)

עו"ד שיר הספרי, מיתוג ערים ונדל"ן (צילום: יח"צ)


עם זאת, קידום תהליך תמ"א או פינוי-בינוי אינו עניין של מה בכך. כדי להניע נכון את התהליך ולהימנע מטעויות נפוצות, שגוזלות זמן יקר, נדרשת הבנה וידע בנושא. ביום רביעי הקרוב, 30.10, אתר "CitySquare" מזמינים אתכם לערב תמ"א ובירה בפטריקס בר שבמתחם הסינמה סיטי.

את האירוע תנחה עו"ד שיר הספרי, אשר עוסקת למעלה משני עשורים במגוון תחומים אסטרטגיים בעולם הנדל"ן המוניציפאלי – פרסום, יח"צ, תקשורת, מיתוג, שיווק והפקות סרטי תדמית. הספרי פועלת לקידום אזורי תעסוקה, מסחר, שכונות חדשות, מתחמי התחדשות עירונית ועוד.


עו"ד אמיר קדרי (צילום: פרטי)

עו"ד אמיר קדרי, מבעלי משרד "טל, קדרי שמיר ושות'" (צילום: פרטי)


באירוע המיוחד, שהכניסה אליו חופשית, יתארח פאנל של יזמים ומומחים מעולם הנדל"ן, ביניהם עו"ד אמיר קדרי ועו"ד אמיר עדיקא ממשרד עורכי דין טל, קדרי שמיר ושות', שחר ברלי מקבוצת נתיב בית חדש, ואורי בר שישת, מתכנן ערים ומנהל פרויקטים מחברת קדמת היובל. פאנל המומחים יעניקו לנוכחים כלים פרקטיים בהנעת תהליכי התחדשות עירונית, וישתפו במידע הנחוץ לדיירים ובתחזיות על התחדשות עירונית ברחבי העיר ירושלים. המשתתפים יוכלו להתעדכן על היתכנות של תוכנית תמ"א או פינוי-בינוי בבניין מגוריהם, להיוועץ עם היזמים ועו"ד המומחים בתחום בשאלות שונות ועוד.


עו"ד אמיר עדיקא (צילום: פרטי)

עו"ד אמיר עדיקא, מבעלי משרד "טל, קדרי שמיר ושות'" (צילום: פרטי)


האירוע ייפתח עם תחזית לשנת 2020 על ההתחדשות העירונית בירושלים, שאותה יתנו ליאור גוזס ואלירן סימוני, מנכ"לים משותפים ב-"CitySquare".



לאחר מכן יעלה פאנל היזמים, וידון בסוגיה הקריטית בניהול נכון של תהליך התחדשות עירונית – איך בוחרים יזם? הפאנל יחשוף בפני הקהל את כל סודות הנדל"ן, ייתן כלים פרקטיים שיסייעו לכם להימנע מטעויות שכיחות, להתמודד עם דיירים סרבנים ועוד. כמו כן, המומחים יעניקו טיפים חשובים לדיירים וועדי בתים אשר מעוניינים לקדם תהליך של התחדשות עירונית.


שחר ברלי (צילום: פרטי)

שחר ברלי, קבוצת נתיב בית חדש (צילום: פרטי)


בסוף הערב יסקור פאנל המומחים נקודות מהותיות שחובה להקפיד עליהן בחתימה על הסכם מול יזם, והדיירים יוכלו להעלות שאלות וסוגיות מול עורך דין מוביל בתחום ההתחדשות העירונית.


רמאל לביא, סמנכ''ל פיתוח עסקי בפרפקט יזמות (צילום: אלבום פרטי)

רמאל לביא, סמנכ"ל פיתוח עסקי בפרפקט יזמות (צילום: אלבום פרטי)


הכניסה, כאמור, חופשית, אך מספר המקומות מוגבל. לפרטים ולהרשמה לחצו כאן.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסף האוסף

    בחלק גדול מהמקרים פרוייקט פינוי בינוי מאפשר לעשות סדר בבפריטים שבתכולת הדירה וכן להפיק רווח אלטרנטיבי שניתן להפיק מהחפצים שאין בהם עוד צורך. הדבר נכון בעיקר בדירות של אנשים מבוגרים. ככל שיש בדירה פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים, עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שמדובר על פריטי אספנות בעלי ערך כספי. אם אתם רוצים לדעת כיצד להעריך את תכולת הדירה באופן עצמאי חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקבלו מאמר מדוייק שמסביר איך להעריך באופן עצמאי את תכולת הדירה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר