שטח הבנייה בקרית היובל - פרויקט פינוי בינוי הראשון בירושלים - שדרות היובל (צילום: חברת איחוד יסודות)
שטח הבנייה בקרית היובל - פרויקט פינוי בינוי הראשון בירושלים - שדרות היובל (צילום: חברת איחוד יסודות)

2,500 קוב בטון, למעלה מ-300 משאיות: צפו – כך בונים בסיס של מגדלי מגורים

הסתיים שלב יציקת הבסיס למגדלי המגורים בפרויקט הפינוי-בינוי הראשון בירושלים, שיצא לדרך בקרית היובל: 4 משאבות בטון ענקיות עבדו בו זמנית לאורך כל התהליך. כך זה נראה

פורסם בתאריך: 10.9.20 14:40

כ-2,500 קוב בטון, למעלה מ-300 משאיות, 25 פועלים בשטח: כך בנו את בסיס מגדלי המגורים בפרויקט פינוי-הבינוי הראשון בירושלים – "שדרות היובל", שבקרית היובל.

למעשה, ביצוע יציקת הבסיס למגדלי המגורים בפרויקט שדרות היובל היה פרויקט הנדסי מורכב, כך מתארים בחברה, "ומיוחד שהתבצע בתוך שכונת מגורים פעילה וחיה (קרית היובל) ועל ציר תנועה מרכזי, גולומב-טהון".

עבודות מילוי הבטון החלו בשעה 16.30 והסתיימו בשעה 4:30 לפנות בוקר. "עבודת היציקה בוצע על ידי חברת איחוד יסודות בראשותו של דני בר – מנחם המבצעת את פרויקט שדרות היובל".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]




מדובר בפרויקט שדרות היובל – ההתחדשות העירונית הראשונה בשכונת קרית היובל, אותה מובילות בשיתוף פעולה החברות קדמת היובל וקרסו נדל"ן. הפרויקט כולל שלושה מתחמי מגורים חדשים, בהם יוקמו 508 יחידות דיור חדשות במקומן של 120 דירות מגורים ישנות שנבנו בשנות ה-60 על רחוב טהון, הציר המרכזי של השכונה.

העבודות החלו בהקמת המתחם הראשון בשדרות היובל, הממוקם בכניסה לשכונה (רחובות טהון 13 ורבינוביץ' 31), הכולל שני מגדלי מגורים בגובה 20 קומות ובהם 130 יחידות דיור. בהמשך יקימו קדמת היובל וקרוס נדל"ן שני מתחמי מגורים נוספים ושדרה מסחרית ייחודית שתתפרס על פני 2,800 מ"ר לאורך כל רחוב טהון. בנוסף, תכלול השדרה עוד כ-1,000 מ"ר ציבורי לתרבות, קהילה וחינוך וביניהם: גני ילדים, בית קולנוע, מרכז תרבות הוליסטי וחלל עבודה משותף.

מחברות קרסו נדל"ן וקדמת היובל נמסר: "'שדרות היובל' מהווה אבן דרך משמעותית וחשובה לתחילת הביצוע, הלכה למעשה, של התחדשות שכונת קרית היובל כולה. לעניין ההזדמנות הפיננסית שמציגה קרית היובל היום, אנחנו מרגישים את הרצון של תושבי העיר 'לנצל' את ההזדמנות להשיא תשואות גבוהות ובצד זאת אנחנו גם פוגשים לא מעט לקוחות המדמיינים את עצמם חיים בדירה חדשה, עם כל המשתמע מכך, בשכונה המקסימה הזו. ישנם הרבה מתושבי ירושלים שנולדו בשכונה ומעוניינים לחזור אליה מבלי להתפשר על סטנדרטים גבוהים של מגורים ונגישות תחבורתית. אנו מאמינים מאוד בקרית היובל ושמחים להיות חלק מרכזי ובלתי נפרד מהשינוי המרגש המתרחש בה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר