הבניינים הישנים ברח' החי"מ (מימין), הדמיית הבניינים החדשים (צילום: שלומי כהן; הדמיה תמר הדמיות - משרד פרסום מותג)
הבניינים הישנים ברח' החי"מ (מימין), הדמיית הבניינים החדשים (צילום: שלומי כהן; הדמיה תמר הדמיות - משרד פרסום מותג)

קטמון הישנה: פרויקט הריסה ובנייה מחדש ברח' החי"מ יצא לדרך

במסגרת הפרויקט ייהרסו 2 בניינים ישנים משנות ה-50, שבהם 12 יחידות דיור, ובמקומם יקומו שני בניינים חדשים בני 7 קומות ו-52 יחידות דיור. היום, שלישי, החלה הריסת המבנים

פורסם בתאריך: 2.11.21 18:34

היום, שלישי (2.11) יצא לדרך פרויקט התחדשות עירונית נוסף – תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש) בפינת הרחובות החי"מ והשיירות.

במסגרת הפרויקט יהרסו 2 בניינים משנות ה-50 של המאה הקודמת. במקום 12 הדירות, ייבנו שני בניינים חדשים בני 7 קומות, שבהם 32 יחידות דיור. הבניינים יקמו מעל 3 קומות חניה תת קרקעית ומחסנים, שישרתו את הדיירים.


את הפרויקט יזם אליהו גרינבוים ייזום ובנייה, אשר מוסר כי "במסגרת הפרויקט ייהנו הדיירים הוותיקים מדירה חדשה בתוספת של 30 מ״ר כולל מחסן וחניה. כמו כן, במהלך כל תקופת הבנייה יקבלו הדיירים הוותיקים שכירות על חשבון היזם".

בטקס תחילת ההריסה שנערך היום השתתפו דיירי הבניין הישן, היזם אליהו גרינבוים, אנשי המקצוע המלווים את הפרויקט, בהם האדריכלים אלדד נתן ודוד גלזרמן, בא כוח הדיירים עו"ד שמואל זוסמן ובא כוח היזם עו"ד צבי בלאו, ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון סגן ראש העיר אליעזר ראוכברגר.


הדמיית הבניינים החדשים (הדמיה: תמר הדמיות - משרד פרסום מותג)

הדמיית הבניינים החדשים (הדמיה: תמר הדמיות – משרד פרסום מותג)


"מרגש להיות בטקס כזהף שהוא חלק מפיתוח העיר ומקדם את השכונה ואת דיירי הבניין הישן שיקבלו בניין חדש מפואר וחזק, שמשתלב היטב עם האזור הזה ואופי השכונה", אמר ראוכברגר. "כיום ועדת תכנון ובניה מקדמת תנופה אדירה בעיר ירושלים, פיתוח של כבישים חדשים ובניינים חדשים. הפיתרון של התחדשות עירונית בכל מסגרותיו, בהכוונה של עיריית ירושלים, הוא פתרון ראוי ומכובד ועוזר לפתח את העיר ולשמור על התושבים שגרים בבניינים ישנים".

היזם אלי גרינבוים הוסיף: "שמח להגיע לרגע מרגש זה של טקס הריסת הבנינים. חשוב לציין שישנה הסכמה של 100 אחוז מבעלי הדירות לביצוע הפרויקט הזה, וכל ההתנגדויות שגרמו לעיכוב של הפרויקט באו מבניינים סמוכים. אני רוצה להודות לבעלי הדירות על שיתוף פעולה פורה ועל האמון שהם נותנים בי ובאנשי המקצוע. אני מתפלל יחד איתכם שניפגש פה עוד שנתיים וחצי בחנוכת הבנינים החדשים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר