הר חומה (צילום: שאטרסטוק)
הר חומה (צילום: שאטרסטוק)

מרכזי מסחר, פנאי ודיור בר השגה: עסקת הענק שנחתמה בהר חומה

קבוצת בית ירושלמי זכתה בשלושה מכרזים בכניסה הצפונית להר חומה, בסמוך לקאנטרי שבנייתו רק הושלמה. היקף העסקה - כ-105 מיליון שקלים, כשעל השטח יוקמו מרכזי מסחר ותעסוקה, מתחמי בילוי ופנאי וגם דיור בר השגה לזוגות צעירים

פורסם בתאריך: 27.3.22 09:00

עסק ענק בהר חומה: במכרז של רשות מקרקעי ישראל בשכונת הר חומה על ארבעה מגרשים, זכתה 'קבוצת בית ירושלמי' בשלושה מתוכם, בשטח כולל של 5 דונם. תמורתם תשלם החברה סכום של 105,136,000 שקלים בצירוף היטלי הפיתוח. המגרשים ממוקמים בכניסה הצפונית להר חומה בסמיכות לשטח הקאנטרי המוקם בימים אלה בשכונה, ומיועדים למרכזים מסחריים ולתעסוקה.


ל"כל העיר" נמסר כי "כ-39 מיליון שקלים תשלם החברה תמורת המתחם הגדול מבין השלושה והסמוך ביותר למתחם הקאנטרי, ששטחו כ-3 דונם. זאת בתוספת של כ-23 מיליון שקלים עבור הוצאות פיתוח".

"במתחם זה נרשמה התעניינות שיא וביקוש גבוה במיוחד, עם 11 הצעות שהוגשו", אומרים בחטיבת הייזום של בית ירושלמי.  "המגרשים ששווקו הם מעתודות הקרקע האחרונות בשכונת הר חומה, מה שהשפיע על הביקוש והביא את מחירי הקרקע לרף גבוה כל כך".

יש לציין כי בשני המתחמים הנוספים זכתה הקבוצה במחיר כולל של כ-42 מיליון שקלים, כאשר שטח מגרש אחד הוא כדונם והשני כ-1.2 דונם.

עוד נמסר כי "מיד עם השלמת העסקה בכוונת החברה לקדם תוכנית חדשה למתחמים. הכוונה היא להקים מרכזים שכונתיים בהיקף צפוי של כ-6,000 מ"ר המשלבים שטחי מסחר, שטחים ציבוריים, מתחמי פנאי ובילוי ומתחמי מגורים, בדגש על דיור בר השגה לזוגות צעירים, לצד תמהיל יח"ד למשפרי דיור".

בחטיבת הייזום של בית ירושלמי מסבירים כי התכנון יעשה מתוך תפיסה תכנונית עכשווית לעירוב שימושים ופתרונות ציבוריים בתוך המתחמים, וכי בכוונתם לייעד שטחים נרחבים לרשתות מזון ומענה לחוסרים נוספים בשכונה. לדבריהם, בתוך שעות ספורות מהזכייה במכרז, קיבלו כבר פניות משורה של גופים מסחריים המעוניינים בשטחים למסחר במגרשים אלה.

 

 


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר