בניית הפרויקט החלה. העלייה על הקרקע (צילום: באדיבות פמיני ייזום והשקעות)
בניית הפרויקט החלה. העלייה על הקרקע (צילום: באדיבות פמיני ייזום והשקעות)

הזדמנות אחרונה לדירה חדשה באחת השכונות המבוקשות של ירושלים

חברת "א. פמיני ייזום והשקעות בע"מ" בונה בגבעת מרדכי את הפרויקט היוקרתי "נוף הגן הבוטני", המציע תמהיל דירות מגוון בסטנדרט בנייה ללא פשרות ועם מפרט טכני עשיר. בפרויקט, המתאפיין באדריכלות מודרנית המתכתבת עם סגנון הבנייה הירושלמי, השקיע צוות המתכננים חשיבה רבה, כדי לתת לרוכשים מהציבור הדתי את המענה המושלם לכל צורכיהם. ניתן לרכוש דירות 3-4 חדרים החל מ- 2,740,000 שקלים (לפי מדד מרץ 2022)

פורסם בתאריך: 24.4.22 15:55

חברת א. פמיני ייזום והשקעות בע"מ בונה בימים אלה את הפרויקט היוקרתי "נוף הגן הבוטני" בגבעת מרדכי, אחת השכונות המבוקשות בירושלים. מדובר בהזדמנות אחרונה לרכוש דירה חדשה בבניין חדש וזאת מאחר שבשכונה לא נותרו מגרשים פנויים, ומי שירצה בעתיד לגור בשכונה ייאלץ להסתפק בדירה יד שנייה או בדירה בפרויקט של תמ"א 38.

פרויקט "נוף הגן הבוטני" נמצא ברחוב שקט, הפונה לנוף המרהיב של הגן הבוטני ולמוזיאון ישראל. בפרויקט שני בניינים בני 40 יח"ד, הראשון מבנה בן 22 יח"ד המיועד למכירה והשני בן 18 יח"ד שכולו מיועד להשכרה. לפני מספר חודשים התקבל היתר הבנייה והקמת הפרויקט החלה לאחרונה. הצפי לאכלוס: ספטמבר 2024. ניתן לרכוש דירות 3-4 חדרים החל מ- 2,740,000 שקלים (לפי מדד מרץ 2022).

הפרויקט ממוקם במרכז ירושלים ונגיש לכל מוקדי המסחר, התרבות, התעסוקה והבילוי החשובים בעיר. "הפרויקט שוכן בליבו של אזור ירוק המכונה שרשרת העמקים הפתוחים וצופה אל מול הנוף הפתוח של הגן הבוטני, מוזיאון ישראל ומשכן הכנסת", מסביר איציק לוי אשר משווק את הפרויקט. "הפרויקט נהנה מנגישות מרבית לכביש בגין ולכביש 16 החדש, שיהווה את הכניסה החדשה לירושלים וסלילתו צפויה להסתיים עם אכלוס הפרויקט". לדברי לוי, בצמוד לפרויקט הושלמה בנייתו של תוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה, שיתחיל גם הוא  לפעול בסמוך לאכלוס הפרויקט. "בסביבה הקרובה לפרויקט נמצאים מוסדות רבים וביניהם קמפוס האוניברסיטה העברית בגבעת רם, מכללת עזריאלי, מכון לב, מוזיאון ישראל, בית החולים שערי צדק, קניון מלחה ועוד".

משווק הפרויקט, איציק לוי (צילום: יח"צ)

משווק הפרויקט, איציק לוי (צילום: יח"צ)

מה מיוחד בשכונת גבעת מרדכי?

"קודם כל גבעת מרדכי היא שכונה מרכזית ושקטה עם קהילה מגובשת. יש בשכונה בתי כנסת, גני ילדים, בתי ספר וישיבות לצד פארקים ירוקים זו איכות של חיים בטבע אבל בלב העיר, דבר שבימים אלה כמעט ולא קיים".

 

 

מי קהל הלקוחות שלכם?

"תושבי גבעת מרדכי, תושבי שכונות ירושלים ותושבי ישובים סמוכים לירושלים מהמגזר הדתי לאומי. מצד אחד אנו פונים למשפרי דיור, אנשים המבקשים לעבור מדירות קטנות לדירות מרווחות ומודרניות, ומצד שני למצמצמי דיור – אנשים המבקשים לעבור מבתים/דירות גדולות לדירות מודרניות ונוחות".

חברת א. פמיני ייזום והשקעות בע"מ מתמחה בפיתוח פרויקטים למגורים ומנוהלת על ידי המייסד ומנכ"ל החברה אודי פמיני, בוגר הטכניון, בעל ניסיון רב בייזום ובנייה. לוי: "לחברה ניסיון רב שנים, וכל הפרויקטים של החברה מתאפיינים בחשיבה ותכנון אדריכלי מוקפד ומאיכות בנייה גבוהה". סמוך לפרויקט "נוף הגן הבוטני" בנתה החברה  את פרויקט "שער הגן" שאוכלס ב2009, וזאת בנוסף לפרויקטים שנבנו ברחבי הארץ, בירושלים וסביבותיה.

פרויקט "נוף הגן הבוטני" מתאפיין באדריכלות מודרנית המתכתבת עם סגנון הבנייה הירושלמי. הפרויקט המחופה באבן ירושלמית מעבר לסטנדרט משתלב עם הפיתוח הסביבתי ועם הנוף הירוק. הפרויקט מציע דירות בתמהיל מגוון וכך ניתן לבחור בין פנטהאוז מפואר בקומה החמישית והאחרונה, דירת גן אחרונה של שישה חדרים ומגוון דירות של שלושה, ארבעה וארבעה וחצי חדרים עם מרפסות סוכה.  הדירות גדולות ומרווחות לדוגמה  חלק מדירות ארבעת החדרים הן בשטח  של כ- 105 מ"ר. עיצוב הפנים של הדירות מוקפד עם מפרט מושקע הכולל מעלית שבת, מחסן, חנייה, אינטרקום טלוויזיה, בקר חשמל חכם, תריסי גלילה חשמליים (עם אפשרות ידנית להפעלה בשבת), כיורים כפולים ושעון שבת. מטבח יוקרתי המותאם לתוכנית הדירה עם משטח שיש אבן קיסר והכנות חשמל מותאמות. דלת כניסה רב בריחית מעוצבת ודלתות פנים איכותיות, נקודת גז בגינה של דירות הגן וכן הכנה לטעינת רכב חשמלי בחלק מהחניות.

היזם אודי פמיני: "הגעתי לשכונה ב-2006 וכבר בבניית השלב הראשון של פרויקט 'שער הגן' הצבתי לעצמי מטרה לתת לשכונה את הכבוד הראוי לה כשכונה מרכזית בירושלים. מאז ועד היום פרויקט 'שער הגן' תופס מקום של כבוד בשכונה ומהווה ציון דרך לפרויקט איכותי. בתכנון פרויקט 'נוף הגן הבוטני' הושקעה מחשבה רבה על ידי צוות המתכננים כדי לתת לרוכשים מהציבור הדתי דירות מרווחות בסטנדרט גבוה עם מרפסות סוכה ומפרט עשיר. עם סיום שלב א' של פרויקט 'שער הגן' כבר נרשמה התעניינות ניכרת לגבי תחילת שלב ב', והדבר בא לידי ביטוי בעסקאות רכישה שנסגרו עוד בטרם התקבל היתר הבנייה ובטרם העלייה על הקרקע".


א. פמיני ייזום והשקעות בע"מ, רחוב יפו 234, ירושלים, טל:  6145*

דוא"ל: [email protected]

לאתר האינטרנט של הפרויקט >>> 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר