הדמיית פרויקט "אלעד בית וגן" (הדמיה: יח"צ)
הדמיית פרויקט "אלעד בית וגן" (הדמיה: יח"צ)

בית וגן: החלה בניית המגדל השני בפרויקט "אלעד בית וגן"

הפרויקט, שעליו אמונה חברת אלעד ישראל מגורים, כולל 68 יחידות דיור. 40 אחוז מהדירות כבר שווקו. המחירים: החל מ-2.14 מיליון שקלים לדירות 3.5 חדרים ועד 2.743 מיליון שקלים לדירת חמישה חדרים

פורסם בתאריך: 29.1.18 13:11

חברת אלעד ישראל מגורים, שאמונה על הקמת פרויקט "אלעד בית וגן" בשכונת בית וגן, מדווחת השבוע על התחלת הבנייה בשלב ב' של הפרויקט, אשר כולל הקמת מגדל בן 18 קומות שבו 68 יחידות דיור, אשר יצטרף למגדל שכבר נבנה. במסגרת השלב השני יוקם גם מרכז מסחרי חדיש בן 3 קומות לטובות תושבי השכונה.

עוד מדווחת חברת אלעד ישראל מגורים כי 40 אחוז מהדירות במגדל השני כבר שווקו. במסגרת שיווק המגדל מוצעות דירות 3.5 חדרים, ששטחן 98 מ"ר + מרפסת בשטח של 10 מ"ר, במחיר התחלתי של 2,140,000 שקלים; דירות 4 חדרים, ששטחן 105 מ"ר + מרפסת בשטח של 10 מ"ר, במחיר התחלתי של 2,390,000 שקלים; דירות 5 חדרים, ששטחן 122 מ"ר + מרפסת בשטח של 10 מ"ר, במחיר התחלתי של 2,743,000 שקלים.

רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים מציין השבוע כי "בהמשך להצלחת שלב א' של פרויקט 'אלעד בית וגן', אנחנו גאים להודיע על התחלת הבנייה של הבניין השני והמרכז המסחרי, הבניין יכלול כ-70 יחידות דיור נוספות, המשקיפות על אחד מערכי הטבע הנדירים בעיר – יער ירושלים, והינו סמוך למרכז המסחרי הראשון שיוקם בשכונה"

 

 

פרויקט 'אלעד בית וגן' המוקם בשכונת בית וגן ובסמיכות לשכונת קרית היובל, יכלול, עם השלמת הבנייה, 2 מגדלי מגורים בני 17 ו-18 קומות ו-135 יחידות דיור בתמהיל רחב ומגוון שכולל דירות 3.5, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז יוקרתיות. כמו כן, הפרויקט כולל מרכז מסחרי חדיש וראשון בשכונה, בין 3 קומות, כ-6,200 מ"ר, הצפוי לשרת את תושבי השכונה".

בחברת אלעד ישראל מגורים מציינים כי "רוכשי הדירות בפרויקט נהנים מתנאי מימון נוחים שמציעה החברה בפרויקטים שלה – תשלום של 15 אחוז בלבד ממחיר הדירה ביום הרכישה, תשלום של חמישה אחוזים נוספים עם קבלת היתר הבנייה בתוך כשנה, והיתרה בפריסה במהלך תקופת הבנייה ועד למועד המסירה.

הדמיית פרויקט "אלעד בית וגן" (הדמיה: יח"צ)

הדמיית פרויקט "אלעד בית וגן" (הדמיה: יח"צ)

חברת אלעד ישראל מגורים, מקבוצת תשובה, מובילה פעילות יזמית של נדל"ן איכותי בישראל באזורי ביקוש מרכזיים. לחברה הנהלה מקצועית בעלת ניסיון רב שנים בתחום הנדל"ן אשר הפכו את אלעד ישראל מגורים לחברה מובילה המתמחה בהקמת שכונות מגורים במקומות שונים בישראל. החברה נמצאת כיום בתנופת בנייה של פרויקטים בהיקף של אלפי דירות למגורים ברחבי הארץ, בהן דירות לזוגות צעירים ומשפחות, דירות יוקרה ועוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר