מגדלי ציון (צילום: יח"צ)
מגדלי ציון (צילום: יח"צ)

ארנונה: 14 יחידות דיור נמכרו בחודש אחד בפרויקט "מגדלי ציון"

כך מדווחת השבוע חברת אחים חסיד האמונה על הפרויקט. מחירי הדירות שנמכרו: כ-2.15 מיליון שקלים לשלושה חדרים; כ-2.4 מיליון שקלים לארבעה חדרים; וכ-2.8 מיליון שקלים לחמישה חדרים

פורסם בתאריך: 12.3.18 14:19

ירידה בביקושים? רצון של רוכשים פוטנציאלים להמתין לפרויקטים מסוג 'מחיר למשתכן'? יכול להיות שזה קיים, אבל לא בפרויקט "מגדלי ציון" בשכונות ארנונה.

חברת אחים חסיד, אשר אמונה על הקמת הפרויקט שכולל 2 מגדלים בני 24 קומות, מדווחת על מכירת 14 יחידות דיור במהלך חודש פברואר. 14 יחידות ב-28 ימים. עוד מדווחת החברה כי החל אכלוס המגדל השני.

כאמור, הפרויקט כולל 2 מגדלים שבהם 198 יחידות בסך הכל. המגדל הראשון כבר אוכלס, ואילו המגדל השני החל להתאכלס ממש באחרונה, כשרבים מהדיירים צפויים להיכנס לבתיהם לקראת חג הפסח בסוף החודש. יצוין כי לאחר חודש פברואר הפורה, נותרו למכירה 31 יחידות דיור מתוך 98 הקיימות במגדל השני.

בחברת אחים חסיד מדווחים כי הדירות שנמכרו הינן דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים. מחירן הממוצע של הדירות

שנמכרו הינו: 2,150,000 שקלים לדירת שלושה חדרים; 2,400,000 לדירת ארבעה חדרים; ו-2,800,000 שקלים לדירת חמישה חדרים.

"מגדלי ציון" הינו פרויקט המגורים הגבוה ביותר בעיר. הוא ממוקם בפינת המתחם החדש בשכונת ארנונה, בין דרך בית לחם ודרך חברון. בפרויקט מגוון רחב של דירות, בהם גם דירות גן ופנטהאוזים מרווחים עם בריכות שחייה פרטיות.

יצוין כי חברת אחים חסיד היא וכת פרס המצוינות בבנייה בישראל. לדברי גורמים בחברה, "פרויקט "מגדלי ציון" בארנונה נבנה בסטנדרטים הגבוהים והייחודיים של פרויקט היוקרה "גני ציון" בשכונת קטמון, שהוכתר על ידי התאחדות בוני הארץ כשכונת המגורים המצוינת בישראל לשנת 2015. הפרויקט מאופיין בסטנדרטים בנייה גבוהים מתקדמים ואיכותיים ביותר כולל 4 דירות בקומה, גובה הדירות כ-3 מטרים, בניינים שבהם 4 מעליות מהירות וחכמות, חימום תת רצפתי, מיזוג אויר מרכזי, קירות מסך ומטבח יוקרתי.

 

 

שרון חסיד, מחברת אחים חסיד: "הביקוש לדירות בפרויקט "מגדלי ציון" מעיד על אופיו היוקרתי והמיוחד של הפרויקט, המעניק הזדמנות חד פעמית לגור בפרויקט המגורים הגבוה בירושלים. פרויקט "מגדלי ציון", שבשכונת ארנונה, הוא פרויקט ייחודי של חברת אחים חסיד המתאפיין ביוקרה, מקצוענות ואיכות והמעניק מענה אמיתי לאיכות חיים גבוהה של הדיירים".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר