הר חוצבים (צילום: מנהלת הר חוצבים)
(צילום: מינהלת הר חוצבים)

אינטל תשקיע 18 מיליארד שקלים בישראל – כולל בירושלים

מאות משרות חדשות צפויות להיווצר בעיר בעקבות ההחלטה שעליה הודיע מנכ"ל אינטל יניב גרטי לשר האוצר משה כחלון

פורסם בתאריך: 19.5.18 23:14

אינטל תשקיע מיליארדי שקלים בישראל – וצפויה להוסיף עוד מאות משרות חדשות בירושלים, כמו גם בערים נוספות בארץ. אתמול (שלישי) הודיע מנכ"ל אינטל ישראל יניב גרטי לשר האוצר משה כחלון, כי אינטל העולמית החליטה להשקיע בישראל 18 מיליארד שקלים באופן מיידי – מה שצפוי ליצור עוד ועוד משרות במפעליה השונים ברחבי הארץ.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

ההחלטה התקבלה בתום התייעצות ארוכה של אנשי אינטל, שקיבלו הצעות להשקעה כלכלית מכמה מדינות ברחבי העולם. בכירי המשק בישראל הצליחו לשכנע את ראשי חברת הענק שההשקעה הנכונה ביותר עבורם תהיה דווקא כאן, 'כחול-לבן'.

משה כחלון (צילום: אמיל סלמן)

השר משה כחלון (צילום: אמיל סלמן)

בשנים האחרונות העמיקה אינטל ישראל עוד יותר את הקשר בינה ובין המדינה, עם שדרוג הטכנולוגיה במפעל הייצור החדשני בקריית גת, בהשקעה מתמשכת של שישה מיליארד דולרים עד שנת 2018. בימים אלו עמלים באינטל על הקמת מרכז פיתוח חדש בפתח תקווה, אשר עתיד להיות אחד מבנייני המשרדים החכמים בעולם ולאכלס יותר מ-2,000 עובדים. מרכזי הפיתוח בירושלים, בחיפה ובפתח תקווה עוסקים כולם בפיתוחים טכנולוגיים מתקדמים אשר משנים את פני העולם בתחומי המחשוב, התקשורת, החישה והבינה, וכן בתחום התוכנה ואבטחת סייבר.

שר האוצר משה כחלון, אמר בעקבות הבשורה: "אחרי שנתיים של עבודה מאומצת, קיבלה הנהלת אינטל העולמית את ההצעה של מדינת ישראל, מטעם משרד האוצר ומשרד הכלכלה. זו בשורה אדירה לכלכלה, זו הבעת אמון וזהו מהלך שממצב את ישראל כאחת הכלכלות המובילות בעולם. אנחנו נמצאים על המפה גם בכלכלה העולמית".


מחירי הדיור בעיר: צפי לעלייה של 10 אחוזים, בעיקר ליד השגרירות

שוד בבית מרקחת בקטמון: התיז גז מדמיע בעיני הרוקח ויצא עם שלל


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר