שטח פרויקט "יורו בפסגה" (צילום: יורו ישראל)
שטח פרויקט "יורו בפסגה" (צילום: יורו ישראל)

פסגת זאב: החל שלב בניית הדירות בפרויקט "יורו בפסגה"

הבנייה בפרויקט "יורו בפסגה" מתקדמת - לאחר סיום יציקת החניונים, החלה הקמת חדרי המדרגות והדירות. צפי לסיום העבודות: בעוד כשנה וחצי

פורסם בתאריך: 26.5.18 12:53

פרויקט "יורו בפסגה" עולה על פני השטח. הבניה בפרויקט "יורו בפסגה", המוקם על ידי חברת יורו ישראל, בשכונת פסגת זאב מתקדמת, עם סיום יציקת החניונים. בימים אלו החלו לבנות את חדרי המדרגות והדירות. סיום הבניה צפוי בעוד כשנה וחצי.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

הפרויקט כולל 122 דירות ווהוא ממוקם על הציר שגובל בתוואי הרכבת הקלה וסמוך לקניון פסגת זאב. בפרויקט "יורו בפסגה" 4 בניינים בני 11 קומות, עם תמהיל של דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

בפרויקט נמכרות דירות 4 חדרים החל מ-1.68 מיליון שקל ודירות 5 חדרים החל מ-1.88 מיליון שקל.

עפרה חדד, סמנכ"לית חברת יורו ישראל, מספרת כי "שלב בניית החניונים בפרויקט הזה היתה מורכבת וארכה חצי שנה מכיוון שמדובר למעשה בבניה של שני חניונים בני שתי קומות, וכעת קצב הבניה יוגבר. גם העירייה החלה בפיתוח מואץ וכבר נבנו גני משחקים לרווחת התושבים והחלה בניית בריכת השחייה"

חברת יורו ישראל פועלת משנת 1989. כיום יש לחברה 4 פרויקטים בירושלים: 2 פרויקטים בפסגת זאב – האחד עם 24 יחידות דיור והשני עם 122 יחידות דיור, יורו גולד בהר חומה עם 122 יחידות דיור ויורו בנוה יעקב עם 78 יחידות דיור. בנוסף, לחברה פרויקט של 230 דירות באשקלון, 32 יחידות דיור באריאל, 96 דירות במודיעין, 190 יחידות דיור בפתח תקווה ו-47 דירות בראש העין.

 

בתוך כך, לאחרונה הושלם פרויקט עירוני לשדרוג מרכזים מסחרים ברחבי ירושלים. עלות הפרויקט – כ-16 מיליון שקלים. בין השאר שודרגו המרכזים המסחריים בשכונות קרית היובל, רמת אשכול, הר נוף, נוה יעקב, רוממה. כמו כן, בהמשך מתוכנן פרויקט השיפוץ להגיע גם למרכזים המסחריים בשכונות קרית מנחם, רמת דניה, גילה והגבעה הצרפתית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר