שכונת נוף ציון (צילום: Tamarah)
שכונת נוף ציון (צילום: Tamarah)

מזרח העיר: העירייה תקים מעבר ציבורי בשכונת נוף ציון

המעבר החדש יקשר בין חלקי השכונה שהולכת ומתרחבת ולדברי העירייה יאפשר לתושבים מעבר מהיר ובטוח בין חלקיה

פורסם בתאריך: 3.6.18 14:53

אחרי שנים רבות של המתנה ופניות חוזרות ונשנות מצד תושבי שכונת נוף ציון שבמזרח ירושלים, העירייה צפויה להקים בקרוב מעבר ציבורי חדש בשכונה. המעבר, שיקשר בין חלקי השכונה, יאפשר לדברי העירייה מעבר בטוח ומהיר לתושבים.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

מהודעת העירייה בנושא עולה כי ראש העיר ניר ברקת יביא לאישור ועדת הכספים ומועצת העיר תקציב של ארבעה מיליון שקלים להקמת המעבר הציבורי בשכונת נוף ציון.

מהעירייה נמסר עוד כי "המעבר החדש מתוכנן לצורך יצירת תנועה פנימית בשכונת נוף ציון ויחבר בין מספר מבני ציבור, בתי כנסת, גן ילדים, מקווה, מבני ציבור עתידיים, מתחם מגורים ומגרש משחקים קיים".

יש לציין כי הקמת המעבר נדרשת בשל הפרש מפלסים של למעלה מ-20 מטרים בין מפלס התחתון של רחוב חיים ראובן קוברסקי למפלס העליון של רחוב מוחמד חמדאן רביאיעה, הרחוב הראשי של שכונת ג'בל מוכאבר. חלקו התחתון של המעבר שיוקם יאפשר נגישות מלאה לגני ילדים, מקווה ובתי הכנסת. כמו כן, לאורך גרמי המדרגות והרמפות מתוכננות גם גינות קטנות, רחבות כניסה למבני בציבור.

"המעבר החדש נותן מענה לצורך ביטחוני של תושבי שכונת נוף ציון", מדגישים בעירייה. "המעבר אף עתיד להפוך ללב השכונה, שכן בו תעבור רוב התנועה הרגלית בין בתי המגורים למבני הציבור".

יצוין כי פרט להשקעה מצד העירייה, בסך של ארבעה מיליון שקלים כאמור, הקמת המעבר תתוקצב גם על ידי משרד הבינוי כשעל הביצוע תהיה אחראית החברה העירונית מוריה.

ראש העיר ברקת: "אנו ממשיכים לפתח את שכונות העיר למען תושביה. שכונת נוף ציון מתפתחת ומתרחבת ואנו משקיעים בה משאבים רבים על מנת לחזקה ולהרחיבה. אני מודה לשר הבינוי הקודם אורי אריאל ולשר הנוכחי יואב גלנט על הסיוע וההירתמות לפרויקט".

בהודעה שהוציא ועד תושבי השכונה מצוין כי "לאחר מאמץ של למעלה משלוש שנים אנו שמחים לבשר כי בניית המעבר הביטחוני בשכונת נוף ציון יוצאת לדרך. כאן המקום להודות למספר גורמים משמעותיים בתהליך. בראש ובראשונה לחבר מועצת העיר מר משה לאון, שראה בכך משימה אישית, לראש העיר מר ניר ברקת ולשר השיכון יואב גלנט, אשר נרתמו לגיוס הסכום התקציבי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר