הדמיית פרויקט רובע (צילום: המטבחון פרסום)
הדמיית פרויקט רובע (צילום: המטבחון פרסום)

פרויקט מתחם המקשר בקרית משה: החל שלב החפירות

הפרויקט, שעליו אמונות החברות גלנור, גלנח ויסודות צור מגורים, מתקדם בקצב מואץ. כמו כן, הושק משרד מכירות

פורסם בתאריך: 28.11.18 19:17

פרויקט רובע 1, שממוקם על ציר שדרות הרצל בקרית משה, ממשיך להתקדם בקצב מואץ – כך מדווחות השבוע החברות 'גלנור', 'גלנח' ו'יסודות צור מגורים', אשר אמונות על הקמתו.

מהחברות נמסר כי "בשבוע האחרון החל שלב החפירות בפרויקט הייחודי, הנבנה במיקום מרכזי, אסטרטגי ונגיש".



פרויקט רובע 1, כפי שכבר פורסם ב"כל העיר", הוא פרויקט פינוי-בינוי במתחם המקשר לשעבר. הפרויקט כולל הקמת שני מגדלים בני 25 קומות כל אחד, שבהם יוקמו בסך הכל 260 יחידות דיור בנות שלושה עד שישה חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. המגדלים יתנשאו לגובה שיא בירושלים ויכללו לובי מעוצב ונוף פנורמי 360 מעלות של ירושלים. למגדל הראשון כבר ניתן היתר בנייה.

אנו שמחים על התקדמות העבודות בפרויקט רובע 1 ועל תחילת עבודות החפירה", נמסר מהנהלת הפרויקט. "רובע 1 הינו פרויקט ייחודי המאופיין בסטנדרטים גבוהים ומוקפדים המעניקים מענה אופטימלי לאיכות חיים גבוהה של הדיירים במיקום מרכזי ונגיש במיוחד המהווה חלק מהכניסה העתידית החדשה של העיר ירושלים. תוכנית הפרויקט מציעה גם שטחי ציבור נרחבים שישתרעו על פני שטח של כ-5.5 דונם וכוללים גם פארק ירוק ופרטי, מתקני שעשועים, מבנים ומוסדות ציבור. עבודות הביצוע של הפרויקט מתקדמות כמתוכנן ועל פי לוחות הזמנים שנקבעו. זמן האכלוס המשוער של הפרויקט הוא כ-3.5 שנים".

במקביל להתחלת שלב החפירות, החברות היזמיות השיקו במהלך השבוע שעבר את משרד המכירות של הפרויקט. "במשרד המכירות", כך נמסר מהנהלת הפרויקט, "מוצגים תמונות נוסטלגיות של מתחם המקשר הישן עליו נבנה פרויקט רובע 1 לפני מספר עשורים. התמונות כוללים את מתחם הנוסטלגי בימיו הראשונים, את האוטובוסים המיתולוגיים של חברת המקשר ועוד. הקונספט המלווה את עיצובו והשראתו של משרד המכירות נע על ציר של עבר – מתחם המקשר הנוסטלגי, הווה – הליך בניית הפרויקט החדש, ועתיד – השלמת שני המגדלים ופרויקט רובע 1 כולו המהווים את מתחם המקשר החדש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר