הריסת הבניינים ברחוב טהון (צילום: באדיבות קדמת היובל וקרסו נדל"ן)
הריסת הבניינים ברחוב טהון (צילום: באדיבות קדמת היובל וקרסו נדל"ן)

ככה הורסים בניין ישן: צפו בווידאו שכיווץ עבודות של חודשיים לחצי דקה

עבודות ההריסה של הבניינים הישנים ברחוב טהון, במסגרת פרויקט הפינוי-בינוי הראשון בקרית היובל, נמשכו כחודשיים. כך זה נראה בשטח

פורסם בתאריך: 27.6.19 12:56

עבודות ההריסה של הבניינים הישנים ברחוב טהון בקרית היובל הסתיימו. מדובר בבניינים בני שלוש קומות בטהון 13, שבמקומם ייבנו שני מגדלים בני 20 קומות. זהו פרויקט הפינוי-בינוי הראשון שיוצא לדרך בקרית היובל. עבודות ההריסה החלו בחודש אפריל השנה – והסתיימו בשבוע שעבר.

הטרקטורים והדחפורים פעלו במהירות בחודשיים האחרונים, הרסו את הבניינים הישנים שקיימים ברחוב כ-65 שנה, ופינו את פסולת הבניין. בשני הבניינים שנהרסו היו 30 יחידות דיור. הדיירים שוכנו בדירות אחרות עד לסיום הפרויקט.




למעשה, מדובר בפרויקט הפינוי-בינוי הראשון שיוצא לדרך בשכונה הוותיקה שהוקמה ב-1954. הבניינים הישנים, שכבר לא עומדים בתקנים בטיחותיים – נהרסו. אותם יחליפו רבי קומות. במסגרת הפרויקט "שדרות היובל", שנבנה על ידי קדמת היובל וקרסו נדל"ן, ייהרסו 120 יחידות דיור ישנות ובמקומן יקומו 500 יחידות דיור חדשות, שטחי ציבור ושטחים מסחריים. זמן האכלוס המשוער של הפרויקט הינו אוקטובר-נובמבר 2022. עם סיום שלב הריסת המבנים במתחם הראשון, השבוע החל שלב החפירות לקראת הבנייה החדשה של המתחם.


הדמיה של מגדלי המגורים ברחוב טהון - שדרות היובל (הדמיה: יח"צ)

הדמיה של מגדלי המגורים ברחוב טהון – שדרות היובל (הדמיה: יח"צ)


כפי שפורסם ב"כל העיר", קבוצת תושבים בקרית היובל פועלת לצמצם את כמות הדירות הצפויה להיבנות בכלל הפרויקטים בקרית היובל, במסגרת ההתחדשות העירונית שעוברת השכונה – הסיבה? החשש מכאוס תחבורתי וקריסת תשתיות. התושבים דורשים פתרונות של שטחים משלימים ותחבורתיים. לפני כחודשיים, בעת שהתקיים טקס חגיגי במתחם, מהעבר השני הפגינו תושבים. מנגד, מתכנני הפרויקט ובעירייה טוענים כי בפרויקט יינתן דגש גם לשטחים ציבור, כמו כן יבוצעו עבודות פיתוח בשכונה כמו החלפת קו ביוב, הכביש ברחוב רבינוביץ יורחב, יוקם פארק ציבורי וגני ילדים חדשים וייבנה חניון תת קרקעי עם מאות מקומות חניה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר