לנדקרוזר 2018 (צילום: באדיבות נעם קום - אתר "אוטוקום")
לנדקרוזר 2018 (צילום: באדיבות נעם קום - אתר "אוטוקום")

מבחן רכב: טויוטה לנדקרוזר חדש

הלנדקרוזר החדש מציג שינויים עיצוביים המקנים לו מראה עוצמתי ומודרני יותר, מחיר מ- 299,000 ₪.

פורסם בתאריך: 29.3.18 12:56

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, החלה בשיווקו בישראל של רכב השטח הלנדקרוזר. מנוע- הדגם הנוכחי ממשיך להציע את מנוע הטורבו דיזל 2.8 ליטר עוצמתי, בהספק מרבי של 177 כ"ס, מומנט של 45.9 קג"מ ותיבת 6 הילוכים אוטומטית.

בטיחות– לראשונה תוצע גרסה הכוללת את מערכת הבטיחות האוטונומית המקורית של טויוטה (ברמת גימור LIMITED בלבד). הגרסאות הנוספות כוללות מערכות בטיחות אחרות ובנוסף גם מובילאיי בהתקנה מקומית. אלו מקנות לרכב ציון בטיחות 6.

עיצוב– הלנדקרוזר החדש, מציג שינויים עיצוביים המקנים לו מראה עוצמתי ומודרני יותר. עיצוב הפנים של הלנד קרוזר כולל מספר חידושים בהם הקונסולה המרכזית ולוח המחוונים שעברו עדכון ושדרוג ליצירת חווית הנהיגה הטובה ביותר. לוח המחוונים החדש עוצב באופן מודרני הרכב החדש מצויד במערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "8 .

 

 

התנהגות כביש– מבנה המרכב מתבסס על שלדת סולם, טומן בחובו מספר יתרונות על פני מכוניות שטח מתחרות בעלות מבנה מרכב אחוד. הוא מקנה בידוד טוב יותר לתא הנוסעים הן מפני רעש והן מפני זעזועים ובכך הופך גם נסיעה בתנאי שטח קשים לנוחה יותר עבור הנוסעים בו. הלנדקרוזר החדש כולל מתלי עצה כפולה עצמאיים קדמיים ומתלי four-link (ארבע נקודות חיבור) לסרן האחורי הקשיח.

מבנה הבולם האחורי שופר על מנת להבטיח אמינות תוך שיפור שיכוך, שליטה ונוחות נהיגה. טכנולוגיית הנעה כפולה 4×4 קבועה, קיימת גם בדגם חדש זה ונעזרת בשלוש מערכות עיקריות:
אבזור- בלנדקרוזר, אפשרות התקנת Toyota Connected – מערכת ה-Connected Car מתקדמת, המוטמעת על גבי מערכת המולטימדיה המקורית .

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר