איציק קורנפיין ואלי אוחנה (צילומים: אורן בן חקון, ניר קידר)
איציק קורנפיין ואלי אוחנה (צילומים: אורן בן חקון, ניר קידר)

קורנפיין על החזרה של אוחנה: "מהלך מצוין עם פוטנציאל גדול"

שוער העבר, ששימש במשך שנים בתפקיד דומה לזה שבו ישמש אוחנה, ממשיך ואומר: "צריך לתת לו את הזמן לבצע את התוכניות שלו"

פורסם בתאריך: 18.5.17 10:51

המחמאות והמילים החמות על חזרתו של הצפויה של אלי אוחנה לבית"ר, כפי שפורסם באתר "כל העיר" ביום ראשון, ממשיכות לזרום מכל כיוון אפשרי.

 

בשיחה עם "כל העיר" אומר איציק קורנפיין, ששיתף פעולה עם אוחנה בשנות ה־90 ולאחר פרישתו שימש כיו"ר וכמנכ"ל בית"ר, אומר כי "זה מהלך מצוין עם הרבה פוטנציאל להתקדמות של בית"ר ירושלים הן בהיבט המקצועי והן בחיבור של המועדון עם הקהל. לא בכל יום סמל בסדר גודל של אלי חוזר לתפקיד כזה משמעותי במועדון שבו הוא גדל".

קורנפיין, ששימש כאמור כמנכ"ל בית"ר והיה נציגו של הבעלים ארקדי גאידמק, תפקיד דומה לזה שבו צפוי לשמש אוחנה בבית"ר, מוסיף ומדבר על הציפיות שיהיו מאוחנה. "בסופו של דבר, כל מי שמתעסק בכדורגל נמדד על פי תוצאות", אומר קורנפיין. "אני מתאר לעצמי שאלי יתעסק הרבה עם הקבוצה הבוגרת, אבל הוא ירצה לטפל גם בדברים נוספים כמו מחלקת הנוער, שיש הרבה מה לעשות שם, החיבור לקהילה והתדמית שיש למועדון. יש הרבה עבודה, שתיקח הרבה זמן, ולכן אני חושב שיהיה נכון למדוד אותו על המכלול ולא רק על פי התוצאות של הקבוצה הבוגרת. אני מתאר לעצמי שאלי יצטרך בנושא הזה אורך רוח, זה לא שהוא יגיע והוקוס פוקוס בית"ר תיקח אליפויות וגביעים כי זה לא עובד ככה. מדובר בתהליך לא ביום אחד התדמית תשתנה והספונסרים חוזרים. מי שמצפה לשינוי של 180 מעלות יוצר מציאות לא נכונה וחבל, כי בסופו של דבר זה רק יפגע באלי. מההיכרות שלי עם אלי, אני בטוח שהוא יודע מה הוא רוצה ומה צריך לעשות, אבל גם צריך זמן כדי להביא לביצוע את התוכניות הללו".

ברכות נוספות מגיעות השבוע גם מקרב שחקני הקבוצה, שאחד מהם אומר ל"כל העיר" כי "אלי הוא יקיר העיר ירושלים. יש לו כושר ביטוי מצוין, הוא מבין היטב את התקשורת והוא יעזור לתדמית המועדון ולייצובו".

שחקן שני מוסיף ומציין כי "אלי יכול לשנות את היחסים בין הקהל לבין טביב. אם זה באמת יצליח זה מאוד יעזור למועדון כי היחסים הלא טובים פוגעים בקבוצה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר