שון דאוסן (צילום: ניר קידר)
שון דאוסן (צילום: ניר קידר)

"שון דאוסן עדיין מאוד משמעותי עבור ראשון לציון"

הערב, שני, 18:45: הפועל נגד מכבי ראשון לציון בחצי גמר הפיינל פור. האם הפורוורד הוא השחקן שממנו הפועל צריכה להיזהר?

פורסם בתאריך: 12.6.17 09:07

מחר, שני (12.6) תתמודד הפועל בחצי גמר הפיינל פור נגד מכבי ראשון לציון (18:45 ביד אליהו), בשחזור משחק הגמר של העונה שעברה, שבו בניגוד לציפיות ובהפתעה גדולה ניצחו הכתומים מעיר היין את הפועל וזכו בתואר אליפות ראשון בהיסטוריה של המועדון הצנוע מראשון לציון.

 

מי שכיכב באותו הגמר בשנה שעברה היה שון דאוסן, שהתפוצץ כזכור על הפועל וסיים את המשחק עם 21 נקודות (וחמש שלשות), שהכריעו את המשחק, השאירו את אלפי האדומים ביציע מתוסכלים ושלחו את הפועל לעשות חריש עמוק בסגל ובצוות המקצועי.

העונה שעברה של דאוסן היתה נהדרת, וההצטיינות במשחק הגמר רק נתנה לכך את החותמת הסופית. העונה, גם המספרים לא ממש מראים זאת, דאוסן הפגין יכולת הרבה פחות טובה, אך הוא עדיין נשק מצוין שיכול להסב הרבה מאוד נזק.

רק כדי לסבר את האוזן, בעונה שעברה עמדו הממוצעים של דאוסן על 15.7 נקודות, 6 ריבאונדים ו־3 אסיסטים ב־31.7 דקות משחק. העונה הוא תרם 13.1 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו־2 אסיסטים בקצת יותר מ־28 דקות.

"לראשון לציון נורא חשוב ששון דאוסן יהיה טוב בפיינל פור", מנתח מאמן העבר גיא גודס. "בשנה שעברה הוא אמנם היה פקטור מאוד גדול בזכייה באליפות, וגם אם העונה הוא פחות טוב הוא עדיין מאוד משמעותי עבור ראשון לציון והם צריכים אותו ביכולת טובה".

גודס מוסיף ומציין כי "השנה דאוסן חווה המון עליות וירידות. בגלל מחנות האן.בי.איי הוא התחיל את העונה מאוחר, עבר פציעות ולא שמר על עקביות. כל זה הוביל לתלות פחות גדולה בו, כמו שקרה בסדרה נגד אילת, אבל הוא עדיין מאוד חשוב לראשון לציון".

בהפועל, חשוב לציין, מבינים שדאוסן הוא מטרה חשובה, אבל לא רק הוא. "ראשון של השנה הרבה יותר מגוונת", מציין גורם בהפועל ומוסיף ש"אם בעונה שעברה הוא היה שחקן מפתח, השנה אפשר היה לראות גם נגד אילת שהם הסתדרו גם כשהוא היה בינוני. למרות זאת, ברור שהוא יכול לתת משחק גדול ולהכריע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר