דין דוד, משה חוגג (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן חקון)
דין דוד, משה חוגג (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן חקון)

דעה | הנני כאן? חוגג חייב להנחית רכש כדי להראות סימני חיים

נדמה שתוכנית הרכש הגרנדיוזית של חוגג מתפוגגת בשל ההפרעות המגיעות מעסקת בן חליפה. בעלי בית"ר חייב להיות פעיל יותר בחלון העברות, גם אם מדובר בשחקנים מדרג נמוך יותר בשביל להותיר תקווה לאוהדים

פורסם בתאריך: 27.1.21 15:58

ההצגה הטובה בעיר. את המבוא לחלון העברות הנוכחי ליווה הרעש סביב העסקה של חוגג עם השייח בן חליפה. כמיטב המסורת חוגג סיפק את השחקנים והתסריט להצגה, התקשורת מצידה נהנתה להיות המפיקה בפועל, תוך כדי שהיא משכתבת את התסריט ומוסיפה פלפל כאוות נפשה כדי ליצור  טוויסטים בעלילה.

קשה שלא להרגיש אמפטיה לחוגג שראה בעיני רוחו איך הוא מטביע חותם היסטורי, מקרב בין עמים, יוצר גשר של שלום דרך הספורט, הוא רק שכח לקחת בחשבון שהכלה שלו היא לא כלה רגילה. היא הכלה שהרבה לא רוצים לרצות ובמקביל היא הכי מסוקרת ומעניינת בארץ.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


חוגג נתקל בכתף קרה ודי צפויה מצד ארגון לה פמיליה, אבל לא רק. לצד תומכים רבים במהלך בקרב אוהדי הקבוצה, נוצר זרם אוהדים שפשוט לא יודע איך לאכול את העסקה הזאת והגיב לה בחשדנות. הסקפטיות הלכה והתרחבה ככל שהזמן עבר ומסמכים מהשייח אין.

ההתנהלות של חוגג ובית"ר ירושלים סביב העסקה שיבשה בלשון המעטה את תכנית הרכש לחלון העברות הנוכחי. התוצאות הרעות של הקבוצה במחזורי פתיחת העונה והיעדר מגמה חיובית היוו מצע מחייב לרכש ולא עוד רכש. סגל הקבוצה משווע לשחקנים דומיננטיים, כאלו שמסוגלים במעט מאוד זמן להשתלב ולעשות שינויי מידי על המגרש.

לפי עוצמת התדרים בטנגו של חוגג והשייח נזרקו שמות שחקנים ותוכניות לאוויר, בימים שבהם נראה אופק חיובי לעסקה, יכולתם לשמוע רשימת שחקנים שבלי ספק יכלו להיות רכש מעניין והצהרת כוונות, אם לא לעונה הנוכחית אז לבטח לעונה הבאה. אצילי, מיכה, אלחמיד, סהר הם שמות של שחקנים מוכחים, שחקנים שאפשר לשלב אותם בצורה די מידית בסגל הקיים – במידה והניתוח יצליח, החולה יתלוצץ עם רופאיו במהרה. בפועל, התקררו הלהבות מצד השותף מהאמירויות והשמות התחלפו מהר מאוד בשחקני הביצה המקומית: דין דוד, שגיב יחזקאל, מתן חוזז ועוד כאלו ואחרים שיכלו אולי להוות כדור הרגעה לאוהדים שרוצים לקבל אות חיים מחוגג – רכש שיגיד שעם או בלי קשר לעסקה, אני כאן, ממשיכים לבנות (או אולי בכלל רק מתחילים).

אנחנו שועטים אל עבר סיום חודש ינואר. אצילי כבר רץ בירוק, מיכה משחק בקפריסין בדרבי פרטי מול סהר ואלחמיד עושה קולות תל אביביים. בלי קשר לשחקנים בגולה, רכש כזה או אחר אין באופק והעסקה נראית כמו עוד קונצרט של הסימפוניה הבית"רית שיגמר בקול ענות חלושה.

השמות שנזרקו לאחרונה לאוויר הם לא יותר משמות בינוניים רק כדי לשמור על דופק, חלש אמנם אבל לפחות פועם, כפי הנראה לא יגיע השחקן המיוחל והתחושה שאין תוכנית ושהכל כרגע ממתין למוצא פיו של השייח שכפי הנראה מצבה של בית"ר ירושלים לא מטרידה אותו במיוחד – סיטואציה שמשאירה את אוהדי הקבוצה עם תחושה מוכרת של בלבול, אכזבה וייאוש.

חוגג הבטיח לקהל רכש, בשורות, תקווה לימים אחרים, בינתיים סימני השאלה הרבים שמרחפים מעל בית וגן לא משאירים אפילו מבט צלול אחד לאופק שונה מהמציאות הנוכחית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר