טיישון תומאס, גיא הראל (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)
טיישון תומאס, גיא הראל (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)

דעה | לא לוותר: המאבק על האליפות חשוב כדי לא לפגוע במותג

על המגרש הפועל נראית רע מאוד, אבל לאדומים אסור לוותר על המפעל האחרון שנותר. סיום מתוק לחלק האחרון של העונה בדמות הגעה לגמר הפלייאוף ייתן דחיפה לעונה הבאה

פורסם בתאריך: 7.4.21 15:23

העונה של האדומים עד כה היא כשלון מהדהד ואפשר להגיד שהפועל קיבלה נוק אאוט בכל המסגרות ועם יכולת תגובה חלשה. אני תוהה אם מישהו מהנהלת הפועל עשה "חשבון נפש" כדי להבין בעצם מה לא עבד ולמה הקבוצה לא הצליחה להתרומם למרות השינויים שניסו לעשות.

אני די בטוח שגם אייל חומסקי וגם גיא הראל היו מעדיפים בתוך תוכם לסגור את העונה, לקפל את העסק ולהכין את העונה הבאה. אבל גם הם יודעים שקבוצת ספורט מקצוענית לא יכולה באמת לוותר, גם אם זה מה שהם מרגישים. לא מדובר "ביום לא טוב במשחק עם חברים מהשכונה" שפשוט אפשר ללכת הביתה היישר אל המקלחת והארוחה המנחמת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הפועל חייבת לשמור על המותג, על הפירמה ומכיוון שהיא לא יכולה להרים ידיים, הקברניטים חייבים להמשיך ולעשות הכל כדי שהפועל תשמור על הערך שלה או לפחות תמנע עוד התדרדרות. חומסקי את הראל מנסים להביא זרים חדשים כדי להזרים דם חדש במקום אלה שכשלו, אבל לצערי עד כה אין סיבה לאופטימיות רבה מדי בגזרה.

אם אני בכל זאת שם את האצבע המאשימה ומפנה ביקורת מקצועית על החולשה של הפועל  – היא מופנית כלפי המאמן דאיניוס אדומייטיס. זה לא שאצל עודד קטש הקבוצה העונה נראתה כל כך טוב, אבל יש תחושה של אובדן הדרך בצורה מוחלטת תחת המאמן הליטאי אפילו יותר מאצל קטש. תחתיו, טיישון תומאס נראה כמו מי שרק רוצה שהעונה תיגמר, תמיר בלאט איבד את הבטחון לאחר עזיבת "אביו הרוחני" (קטש), מלקולם היל אנמי ולא קיים וגם משאר השחקנים אדומייטיס לא מצליח להוציא את הגרסה הטובה ביותר של עצמם. אני מצפה מהראל ומהמנהל הספורטיבי יותם הלפרין להיות יותר מעורבים ולהיכנס בעובי הקורה בהחלטות על הפרקט. לי נדמה שהמאמן הליטאי צריך עזרה מול השחקנים שפחות מחוברים אליו.

מנגד, אני חייב להיות כנה ולהודות – יש גם עונות כאלה. היו עונות כאלה בעבר וסביר להניח שיהיו גם כאלה בעתיד. מסוג העונות "שמה שלא תעשה, כלום לא יעבוד".

יש עדיין באוויר תואר קטן שנקרא אליפות ועליו חייבים להילחם, כל עוד יש סיכוי. גם אם זה נראה כרגע פחות מציאותי, הקבוצה כאמור חייבת לנסות ולהיאבק. הקהל חזר חלקית ובשיטה שבה יש סדרות לאורך כל הפלייאוף בתוספת מזל  – ואולי יהיה אפשר לסיים את העונה בטעם טוב וגמר פלייאוף שייתן "בוסט" לעונה הבאה. בכל זאת – צריך למכור מנויים.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לקהל האדום יש לפחות נחת מקבוצת הכדורגל של המועדון אם לא מהכדורסל. למרות שבחודש האחרון הפועל הודחה מהגביע וגמגמה במשחקי הליגה, היא הצליחה לשמור על פער מבטיח מהמקום השלישי בדרך לליגת העל. הניצחון בשישי שעבר בנס ציונה שגרם לשמחה אדירה ביציעים וקידם את האדומים עוד צעד אל עבר הליגה הראשונה, גרם לי להבין: הדרבי קרוב מתמיד.

כשחג העצמאות בפתח אני נזכר בימי הדרבי העליזים שהיו מתקיימים בחג וכולי ציפייה שנראה שוב את המשחק מול היריבה הצהובה המושבעת.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר