קרטיס ג'רלס (צילום: ניר קידר)
קרטיס ג'רלס (צילום: ניר קידר)

"אנחנו רוצים את ג'רלס לעוד עונה, אבל זה לא תלוי רק בנו"

הפועל רוצה לממש את האופציה על הרכז, אבל יודעים שזה לא יהיה פשוט כי הוא מבוקש מאוד ברחבי היבשת

פורסם בתאריך: 25.6.17 09:52

האליפות של הפועל, השנייה של המועדון בשלוש עונות, והעובדה שראשי הקבוצה מכתירים את העונה החולפת כאחת הטובות בהיסטוריה של המועדון יוצרת להפועל בעיות לא פשוטות בפגרה הנוכחית, זאת מכיוון שלזרים הבכירים – טרנס קינזי, ג'רום דייסון וקרטיס ג'רלס – יש ביקוש רב ברחבי היבשת.

 

להפועל, חשוב לציין, יש אופציה להארכת ההתקשרות עם שלושתם, אך למרות זאת במועדון יודעים שלא יהיה פשוט להשאיר אותם וכדי לעשות זאת ידרשו הקודקודים לשדרג את החוזים הקיימים ולהוסיף לא מעט כסף.

בינתיים, גם בגלל האופציות ובעיקר בשל העובדה שלהפועל עדיין אין מאמן לעונה הבאה, בקבוצה לוקחים את הזמן. "עד שלא יהיה מאמן, לא יהיו החלטות דרמטיות", אומר גורם בקבוצה ומוסיף שבשלב זה במועדון מתמקדים בסגירת סוגיית המאמן ורק לאחר מכן יתפנו לסגל השחקנים.

לסימונה פיאניג'אני, כידוע, יש חוזה לעונה נוספת אך גם הצעה מפתה מאוד מארמני מילאנו האיטלקית והוא נמצא במשא ומתן מול הפועל להתרת חוזהו. במידה והמשא ומתן הזה יצלח, פיאניג'אני עשוי לנסות לקחת איתו את ג'רלס, שסיפק עונה מצוינת באירופה והיה פקטור חשוב מאוד בפלייאוף.

יצליח להשאיר את ג'רלס בהפועל? אורי אלון (צילום: ניר קידר)

יצליח להשאיר את ג'רלס בהפועל? אורי אלון (צילום: ניר קידר)

 

"קרטיס נתן עונה אדירה", מציין גורם בהפועל ומוסיף ש"ההחתמה שלו היתה גניבה של ממש. לקחנו אותו אחרי עונה שבה הוא היה פצוע ושיחק בקושי חצי שנה בגלאטסראיי. המניות שלו היו בירידה ושיקמנו אותו. כמובן שאנחנו רוצים את ג'רלס לעוד עונה, אבל זה לא תלוי רק בנו".

כאמור, ג'רלס הפגין יכולת מצוינת ביורוקאפ, שם הפסידה הפועל רק בחצי הגמר נגד ולנסיה (שהיא, למי שעדיין לא יודע, אלופת ספרד הטרייה). "הוא היה הברומטר שלנו באירופה", מחמיא גורם בהפועל לרכז, שהעמיד שורה סטטיסטית נאה של 16.8 נקודות (ב־44 אחוז ל־3 נקודות) והוסיף 3.7 אסיסטים בערב. מספרים שהובילו להתעניינות הגדולה בו ברחבי היבשת.

בליגה הישראלית, כמו כל הפועל, המספרים היו פחות טובים – 12.9 נקודות (32.9 אחוז ל־3 נקודות) ו־3.3 אסיסטים, אבל במאני טיים – בפלייאוף ובפיינל פור, הוא חזר להיות פקטור משמעותי מאוד והעלה את המספרים ל־15 נקודות (44 אחוז ל־3 נקודות) ו־5 אסיסטים בממוצע למשחק.

בהפועל, כפי שמציין אותו גורם במועדון, יעשו מאמץ גדול להשאיר את ג'רלס כשגורם המקורב לראשי הקבוצה מציין כי "הוא יקבל הצעה משודרגת ובחוזה לשנתיים, אבל לא יהיה קל להשאיר אותו כי יש לו ביקוש רב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר