דנילו אספרייה, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
דנילו אספרייה, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | לשמור על ירושלים צהובה: יאללה – שיגיע כבר יום שני

בית"ר לא רגילה לראות את הפועל מעליה בטבלה, אבל רק אזכיר - העונה שעברה הסתיימה ב-0:3 מוחץ לצהובים: הקבוצה מגלה שיפור, וצריך להמשיך במומנטום מנס ציונה ולנצח את הדרבי

פורסם בתאריך: 7.9.22 23:40

למרות הניצחון על נס ציונה, כל אוהד בית"ר שיעיף מבט אל טבלת ליגת העל עלול לנוע מעט באי נוחות. במקום החמישי, ללא הפסד עד כה, ממוקמת הפועל ירושלים. בית"ר אמנם רק עם שתי נקודות פחות מיריבתה העירונית, מה שאומר שניצחון צהוב יקפיץ את בית"ר מעל האדומים, אך עדיין לא רגילה להביט כלפי מעלה על הפועל, קבוצה שבגלגול המאוחד שלה מחדשת ימיה בליגת העל לאחר 20 שנות היעדרות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בעונה שעברה סימנה בית"ר שני סימני וי ועוד אחד עם כוכבית על משחקי הדרבי בליגה. היא דרסה את הפועל 0:3 במחזור השני, זכתה מן ההפקר בניצחון טכני למרות שספגה שיוויון בתוספת הזמן באדיבות האיש והמכתבים זיו אריה ועלילות ששת הזרים, וגם בסיבוב השלישי זכתה בניצחון דחוק אך מתוק שהבטיח סופית את הישארותה בליגה. בית"ר היתה שמחה להטיס ספיישל למשחק את ריצ'מונד בואצ'י, חלוצה הזר בעונה שעברה שכבש בכל שלושת משחקי הדרבי.
מקצועית, הפועל ירושלים מתבססת בעיקר על חוכמת המשחק של הקשר גיא בדש, שהבקיע צמד בניצחון האחרון מול מ.ס אשדוד. בית"ר שואבת עידוד מהמחצית השנייה מול נס ציונה וטוב יעשה אבוקסיס אם יפתח עם ההרכב ששיחק במחצית הזו והביא את השינוי הגדול: איתמר ישראלי הפגין ביטחון בין הקורות, אבישי כהן בימין בישל מצויין את השער השני של אספרייה. עמית כהן היה מעורב בהתקפות באגף שמאל. בר כהן הוא כרגע השחקן היחיד בבית"ר שמשחק לעומק וכבר הספיק לבשל 3 שערים והוא ראוי לפתוח בהרכב.
ירדן שועה ואדוארדו גררו לא היו מדוייקים, אך השתדלו מאוד במחצית השנייה.
בכוונה שמרתי לסוף שלושה – הראשונים הם הבלמים מחיאס ודגני שעם שובם ההגנה הבית"רית החלה לקבל צורה, השלישי הוא יוסי אבוקסיס שבדומה לעונה שעברה צריך לגבש רביעייה אחורית קבועה ולרוץ איתה מספר משחקים. לאור פתיחת העונה החלשה מאוד של אור זהבי וגרצ'קין צריכים דגני, מחיאס וצמד הכהנים להמשיך ולשחק יחד.
כבר במשחק הראשון בגביע הטוטו אמרתי שדנילו אספרייה מזכיר לי את ליוואי גארסיה, היציאה מהמקום והמהירות המסחררת שלו היא בונוס גדול בליגה שבה אין יותר מדי מגינים מהירים. בית"ר צריכה לקוות שהוא ימשיך להיות חד מול השער ויסחוב את החלק ההתקפי של הקבוצה. נראה שהוא פשוט נהנה מכל רגע על המגרש והדבר מתבטא גם ביכולת.
הקהל הבית"רי מגלה טירוף מחדש. סולד אאוט מול נתניה ובאר שבע, הפגנת כוח של קרוב ל-5,000 אוהדים במשחק חוץ מול נס ציונה. עכשיו חוזרים לטדי בדיוק לדרבי. לפחות 15,000 צהובים שחורים ביציעים ותקווה גדולה להוכיח להפועל ירושלים שעקיצת ה- TBAשלהם מהקיץ האחרון בה גורלה של בית"ר היה לא ידוע תעלה לאדומים ביוקר. למי שפספס – כשהפועל ירושלים פרסמה את לוח משחקי גביע הטוטו היא כתבה בדרבי במקום את שמה של בית"ר את הקיצור TBA – to be announced כדי להדגיש את אי הוודאות סביב הישארותה של בית"ר בליגת העל. יום שני, טדי, צהוב מול אדום, יאללה שיגיע כבר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יהיה בסדר

    שלושה מחזורים מפתיחה מה המשמעות שבית"ר במקום נמוך יותר. אין מה להשוות את איכות השחקנים והתקציב . הפועל תשאר אולי בליגה ואנחנו עם החיזוק נהיה מרחק נגיעה מפלייאוף עליון . תודה לאברמוב שהכניס יד לכיס כי זה מה שקובע . ההרכב מחר הרבה יותר טוב מאשר שני מחזורים ראשונים וגם היריבות מליגה אחרת בכל בחינה. הליגה של שלוש גדולות אמצע שאנחנו שם ושלוש חלשות בני ריינה, הפועל ירושלים, אשדוד ואולי קרית שמונה. אפילו שדרבי אין סיבה להלחץ . זה משחק שלפי כל תחזית צריך להיות שלוש נקודות שלנו .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר