שחקני בית"ר, שחקני הפועל (צילומים: אורן בן חקון)
שחקני בית"ר, שחקני הפועל (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | חילופי משמרות

בית"ר של אברמוב שוקעת, הפועל של האוהדים פורחת. עם יד על הלב - לא היה עדיף פירוק בקיץ?

פורסם בתאריך: 22.9.22 10:30

שחקני בית"ר ישבו מול הטלוויזיה וצפו. יום אחרי שחטפו על הראש ממכבי תל אביב, הגיעה ההצגה של הפועל מול מכבי חיפה. כמה משפילה חוויית הצפייה מבחינת שחקני בית"ר: אולי הילד שואל שאלות קשות, "אבא, איך זה יכול להיות שהפועל יותר טובים?", אולי גם האישה מהרהרת אם בית"ר זה אכן המקום הנכון להיות בו. לא נעים, יש חיים ואנשים מאחורי דמות השחקן המושפל של בית"ר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כל הליגה שוכבת על הכתפיים של בית"ר. בערך חודש מפתיחת העונה ניתן להכריז כי הניסוי של ברק אברמוב כשל: הוא חשב לגלגל עונה מבלי להשקיע בסגל, האמין שהליגה מספיק בינונית כדי שניתן יהיה לכבס בה את בית"ר הדלה. ובכן, הליגה באמת בינונית, ועדיין היא שוכבת על בית"ר. הפועל, מנגד, זו חגיגה. אורי אלון יושב ביציע ליד המנכ"ל אורי שרצקי – ניתן רק להעריך מה בפיהם, מה הם מגלגלים, נראה טוב הסיפור, הקהל חוגג ביציע, גיא בדש וזיו אריה מייצרים אקשן וכותרות, רוקנרול.
דרבי גביע הטוטו היה בשנה שעברה רגע היסטורי. בכל זאת, שנים לא נערך בכלל משחק כזה. והנה, הדרבי של אתמול, גם הוא בגביע הטוטו, בכלל לא נספר. יש כבר מספיק היסטוריה בעיר – לנגד עינינו מתבצע חילוף משמרות. יש בעיר שני מועדונים שהתרחקו זה מזה: הפועל מועדון בריא, עם מחלקת נוער רצינית, עם שחקנים תוצרת בית. בית"ר, איך לומר את זה בכלל, מה יש בבית"ר? אוסף של שחקנים מושאלים שבאו לעשות סיבוב על האימפריה בדימוס, לקבל דקות, לצבור מעט ניסיון, אולי לבלוט פה ושם ואז לחזור לקבוצת האם, שלום ולא להתראות.
מהפך: כך נראים המצליחנים וכך נראים המושפלים. הפועל יכולה לסמן פלייאוף עליון. בית"ר מהצד השני צריכה לקוות אולי לתרחיש קיצון שבמסגרתו אברמוב יירד מכל הסיפור. כמו שהעניינים מתנהלים כעת נדמה שהעסק גדול על אברמוב. עם החובות הכבדים, לא נשאר תקציב לסגל סביר, בית"ר בסכנת ירידה, ועוד בלי פירוק. לכן, עדיף כנראה פירוק: במקום לסתום עוד ועוד חובות, להשקיע את הכסף בבנייה בריאה. לפני שבית"ר סופית תהפוך לבני יהודה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בעיית הקהל

    הייתי אתמול במשחק גביע טוטו ולמרות הנצחון נגעלתי מהפריצות למגרש שיעלו לנו כסף או רדיוס שיש על תנאי. למה אברמוב צריך לשלם עשרות אלפי שקלים כי יש לה פמיליה (שלא יתממו כי על החולצה היה כתוב מאחור). לאחר המשחק בקניון כמה עשרות נכנסים משער קרוב לגשר מטדי ועושים סיבוב של צעקות מוות לערבים מול אישה מבוגרת מבוהלת עם רעלה (עם עובדי הניקיון כבר לא מתעסקים כי חטפו). בנאדם סביר כמוני ליכודניק ובית"רי דור שלישי לסבא מאצ"ל בירושלים לא יכול לבוא יותר לראות את ביתר. אז עד שמטפלים בנושא לא מגיע למשחקים יותר .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר