ג'וסואה מחיאס, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)
ג'וסואה מחיאס, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)

חיזוק החוליה החלשה | דעה

ההתקפה של בית"ר עובדת טוב בסך הכל כפי שאפשר היה להתרשם נגד כפר קאסם בגביע, אבל כאב הראש האמיתי של אבוקסיס נמצא בחולייה האחורית כשלבית"ר יש את ההגנה הגרועה בליגה ושם צריך לשים את הדגש על חיזוק במקומות החשובים

פורסם בתאריך: 15.12.22 15:05

עוד לפני שתישרק שריקת הפתיחה באצטדיון לוסייל שבקטר, ובטרם תישרק שריקת הסיום של הישראלים בקטר ומונדיאל 2022, תחזור במוצאי שבת בית״ר ירושלים למשחק בית קשה מול מכבי נתניה. הניצחון המרשים על כפר קאסם בגביע החזיר את בית״ר לחיים, ואת ההתלהבות שנרשמה בבית וגן כשגם כמה קריאות גזעניות מיותרות לא הצליחו לצנן. אין ספק, 0-4 חד וחלק של הצהובים, אבל לליגה? לא בטוח שזה מספיק.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


רגע לפני שחוזרים מהמונדיאל חשוב להזכיר לאוהדים – ההתקפה של בית״ר ירושלים חזקה, ההגנה הרבה פחות. למעשה, עם מספר הכיבושים של הצהובים-שחורים העונה (15), הפועל חדרה ומ.ס אשדוד נמצאות במקומות המובילים לפלייאוף העליון. האויבת המושבעת בני סכנין, אגב, עם 3 שערי זכות פחות מבית״ר, אבל עם הגנה טובה בהרבה, החמישית בטיבה בליגת העל – רק 15 ספיגות. ההגנה, אם כן, היא הבעיה המרכזית של בית״ר – הייתה, נשארה ואף החריפה. 26 שערי חובה מביאים את ההדר הבית״רי לתואר לא כל כך מהודר: ההגנה הגרועה בליגה. אם כל זה לא מספיק, החיסרון של ז׳וסואה מחייאס, שנתקע בוונצואלה בשלומיאליות שאופיינית לכדורגל הישראלי, רק מוסיפה צרות ליוסי אבוקסיס.
הזיית מחייאס עשויה להביא לשינויים בתוכניות של בית״ר בינואר, כך לפי אבוקסיס שאמר זאת לאחר הניצחון הנהדר. האמת? השינויים האלו חייבים להיות בראש סדר העדיפויות הבית״רי לקראת חלון ההעברות המתקרב. כעת, אבוקסיס ואברמוב חייבים להתמקד – עם מקס גרצ׳קין אפשר להסתדר, וגם בצד ימין של ההגנה המצב סביר. העמדה הדחופה ביותר לרכש היא עמדת השוער. נקווה כי השוער הליטאי, אדווינאס גרטמונאס, שנמצא על הכוונת של הצוות המקצועי, יחתום בקרוב. אם מחייאס לא יחזור מדרום אמריקה בקרוב, בית״ר תהיה חייבת להשאיל או לרכוש בלם איכותי, דוגמת עופרי ארד או בלם אחר. אחרת, ההתקפה תמשיך לתקוף – וההגנה עוד תפגיש את בית״ר עם כפר קאסם שוב, בעונה הבאה, בליגה הלאומית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר