אייל חומסקי, טי ג'יי קליין (צילומים: אורן בן חקון, באדיבות הפועל ירושלים)
אייל חומסקי, טי ג'יי קליין (צילומים: אורן בן חקון, באדיבות הפועל ירושלים)

דעה | כנראה שהתקציב לא כזה נמוך

אם בתחילת השנה היו ספקות לגבי גובה התקציב של האדומים ועל כך שאיבדה את הבכורה להפועל ת"א, אז אחרי סדרת ההחתמות האחרונות אפשר להגיד שאייל חומסקי לא חוסך בכלום

פורסם בתאריך: 2.2.23 17:23

תחילת השנה היו לא מעט דיונים בפורומים שונים לגבי התקציב של הפועל. הספקנים טענו שהתקציב של הקבוצה הוא כבר לא השני בגודלו בליגה, בטח לאור התעצמותה של הפועל תל אביב. היו כאלה שהרחיקו וטענו כי גם הפועל חולון עקפה את האדומים מירושלים, או שהיא לכל הפחות עם תקציב שחקנים דומה. מאז, הפועל התחמשה בזר שביעי, ברנדון בראון, ואף בישראלי נוסף, נועם יעקב (אליו אגיע בהמשך), כתגובה לפציעה של נועם דוברת. השבוע, לדעתי, ניתנה התשובה הסופית – אייל חומסקי ממש לא סגר את הכיס, אלא להיפך.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ההחתמה, הפתיעה יש לומר, של טי ג'יי קליין מראה שלמרות התחזיות הקודרות על תקציב דל,  בעל הבית יודע לבצע מהלכים שמשדרים שהפועל חזקה גם כלכלית. חומסקי למעשה נתן לאלכסנדר דז'יקיץ' את הכלים שהוא צריך. קבוצה כמו הפועל שמכוונת לכל התארים צריכה להיות תמיד עם היד על הדופק בשוק השחקנים, כדי להגיב למקרה של פציעות, חילופי זרים במידת הצורך או בהבאת שחקן שיכול לשדרג.

על שירותיו של קליין נלחמה, כידוע, גם הפועל חולון, אבל הבחירה שלו באדומים מראה שהפועל בכיוון הנכון. כנראה שקורץ לשחקנים להגיע למועדון עם קהל גדול, היסטוריה וכמובן כזו שהגיעה לחצי גמר גביע המדינה ונאבקת על תארים באירופה ובליגה. קליין הוא שחקן מנוסה יחסית עם רזומה במכבי תל אביב ובהפועל חולון. הוא יכול לשחק בשתי עמדות הפנים, והוא בעיקר ירחיב את הרוטציה של דז'יקיץ' וייתן למאמן הסרבי עוד גמישות בליגה הישראלית. מצד שני, קליין, לא שיחק בחצי השנה האחרונה ולמעשה זו השנה השניה ברציפות שהוא לוקח מעין סוג של "חופשה" ומתחיל את העונה באיחור. אני סומך על הצוות המקצועי שידע להכניס אותו לכושר כי יש לו בהחלט מה להוסיף בהמשך המאבקים.

 

החתמתו של קליין מעמיסה על הקו הקדמי, אבל בקבוצה שרוצה להגיע רחוק, תחרות זה דבר חיובי וחשוב. הנפגע העיקרי מהגעתו של קליין יהיה גלעד לוי, שעוד לפני הרכש החדש כמעט ולא קיבל דקות. למרות זאת, אני חושב שלסנטר העתיד עדיף להתאמן תחת מאמן מצוין בקבוצה גדולה עם קו קדמי מרשים כמו הפועל, ולשחק כשיקראו לו או במשחקי אימון, מאשר להיות מושאל לקבוצת תחתית שגם שם לא ברור אם יראה דקות. אני סומך על דז'יקיץ' שהוא יודע מה לעשות בעניינו.

בחזרה לנועם יעקב. הרכז המוכשר הראה במשחק באילת שיש על מי לסמוך כשהפגין מנהיגות וניהול משחק יוצא מן הכלל בוודאי ביחס לגילו הצעיר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר