שחקני הפועל (צילום: אורן בן חקון)
שחקני הפועל (צילום: אורן בן חקון)

דעה | גביע אדום? זה הזמן של הפועל לקחת תואר

כל התנאים בשלים לקחת את הגביע: הקבוצה של דז'יקיץ' נראית טוב, ללא פציעות, מול יריבה נוחה בחצי הגמר כשהיא משחקת בארנה. אומנם הסטטיסטיקה בארנה במשחקי הגמר לא הכי לטובתה, אבל לאדומים השנה יש אופי ואפשר לעשות את זה

פורסם בתאריך: 12.2.23 22:31

הפועל מגיעה במצב  הכי אידיאלי שיכלה לבקש למשחק חצי הגמר נגד הפועל חיפה מחר. סגל מלא ללא פצועים (פרט לדוברת שגמר מזמן את העונה והובא לו מחליף), אחרי נצחון משמעותי באירופה על שטרסבורג הצרפתית, עם חיזוק ישראלי בדמותו של קליין  כשאפילו היריבה מחר, קבוצתו של שרון דרוקר מגיעה אחרי תקופה פחות טובה מבחינתה. אומנם ביום נתון כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה, בוודאי בליגה שבה 4 זרים נמצאים בו זמנית על הפרקט, אבל ברור לחלוטין שאם הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' לא תעפיל למשחק הגמר ביום חמישי הקרוב, הרי שזה יהיה כשלון חרוץ. בשורה התחתונה, ההגרלה סדרה להפועל יריבה נוחה, כזו שלא אמורה למנוע את הגעתם של האדומים למשחק הגמר, ככל הנראה מול היריבה המושבעת מכבי ת"א לגמר לוהט.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


למרות שהקבוצה של שרון דרוקר התחזקה בגבוה זר, ג'סטין טילמן שמכיר היטב את הליגה, הוא עדיין לא ערך משחק רשמי והוא אחרי מספר אימונים בלבד. טילמן ישחק אומנם בחלק מהזמן בעמדה מספר 4, אבל גם הוא יפגוש שחקן חדש מהצד השני – טי ג'יי קליין. השנה להפועל יש שני שחקנים עיקריים שממלאים את עמדה 4, הראשון מארקס מאייריס והשני סנדר ונה שלא תמיד מספקים את הסחורה, למרות שגם ראינו מהם משחקים טובים, כשהראשון הוא זה שירשם מחר. דז'יקיץ' הגיע למסקנה שיש צורך לחזק את העמדה וגם את העומק בסגל הישראלי והנחית את קליין שאמור לערוך מחר הופעת בכורה וגם לתת פייט לטילמן. לקליין ניסיון רב בכדורסל הישראלי ואין לי ספק שכבר מחר הוא יוכל לתת תפוקה.

 

זאק הנקינס אמור להמשיך ולשלוט בצבע וכבר הוכיח שהוא כיום הסנטר הטוב ביותר שיש בכדורסל הישראלי וביחד עם השחקנים האחרים צריך להוביל את הפועל לגמר. במבט קדימה – השבוע הזה יכול להסתיים בתואר אדום ראשון. נכון שהארנה לא האירה לנו פנים בעבר במשחקי גמר, כאשר פעמיים הפסדנו למכבי ת"א בגמר הגביע ופעם אחת במשחק אליפות למכבי ראשל"צ, אבל הקבוצה שגיבש השנה דז'יקיץ' קורצה מחומר מיוחד ונראה שיש לאוהדי הפועל סיבות טובות להיות אופטימיים עם אפשרות הנפת הגביע של הקפטן איתי שגב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר