יוסי אבוקסיס, שחקני בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, שחקני בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | הפלייאוף העליון חשוב משנדמה

כולנו היינו קונים את המצב בו נמצאת כרגע בית"ר בתחילת השנה, אבל לאור השיפור הגדול אי העפלה לפלייאוף העליון יגרום לשבר בטווח הקצר, כלומר העונה הבאה, ומי שחושב אחרת לא בקיא בדין אין איי הבית"רי

פורסם בתאריך: 2.3.23 00:14

עד שכבר התחלתי לחפש מתכון לאכילת הכובע שלי לאחר הביקורת הנוקבת בתחילת העונה, הגיעו להם שלושת השבועות האחרונים ושיבשו את התוכניות פעם נוספת. לא פתחתי עיניים גדולות, גם כך רף הציפיות שלי היה נמוך מים המלח.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


יחד עם זאת, מה שכן גרם לי לחזור בי בלא מעט מדברי היו תוצאות משופרות, שינוי גישה וכמובן יכולת הרבה יותר גבוהה ובטוחה לעומת תחילת העונה. אני חוזר ואומר, צריך להבין כי יש תנודות בתוך עונת משחקים ביכולת, יש עליות ומורדות ואי אפשר להציג עליונות או יציבות של דומיננטיות, אבל הידרדרות כזו ביכולת עד כדי ריסוק הדלי שמולא בעמל כפיים כל כך מהר? זה גובל באזלת יד ורגל. הרי המצב אליו הגיעו חניכיו של יוסי אבוקסיס, מקום רביעי ותחושת אוויר של מעלה ולא המחנק של מאבקי התחתית, גרמו לכולם לחשוב שהמקום לאירופה לעונה הבאה ממש בהישג יד.

מאז המחצית השנייה מול אשדוד לפני כשלושה שבועות, חזרנו לראות את בית"ר מתבטלת, נרפית ופחות בטוחה בעצמה. קבוצה אשר מזכירה את תחילת העונה, כזו המזמינה מהשליש הראשון לחץ יריב עם פחות מרווח תמרון להגנה. אפשר להיתלות בקיפוח שופטים נגד מכבי חיפה (מה לעזאזל עבר בראש של צוות השיפוט שם באמת?), אבל פערי האינטנסיביות הם הרבה יותר אקוטיים, שוב נדרשים לפער הגופני מול היריבות (גם מול אשדוד והפועל חיפה היינו בנחיתות פיזית), חוסר אונים ומזל גדול שיש תמיכה רחבה, בולטת ויוצאת דופן מהיציעים.
כעת, כשנותרו 180 דקות לתום העונה הסדירה ולמרות שהדברים לא בידיים או ברגליים של בית"ר, שני ניצחונות שיהוו גם רוח גבית וגם יוקרה מול הפועל תל אביב וסכנין, יבטיחו להערכתי את ההשתתפות בפלייאוף העליון. פשוט צריך לקחת כל משחק בנפרד כמשחק על עונה שלמה.
אני יודע שכולנו היינו קונים בתחילת העונה את המצב הזה, אבל ההשקעה הכספית בינואר, הדיבורים על פלייאוף עליון וצמרת, הפכו את האנרגיה ואי הצלחה למימוש הדבר יכול להביא לשבר גדול ברמה המנטלית וגם בהסתכלות העתידית של המועדון לטווח הקצר (העונה הבאה). מי שלא הפנים זאת ולא מבין את המציאות, מנותק מעולם הכדורגל בישראל ובוודאי לא בקיא בדי אן איי של המועדון שלנו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    בגלל שאושרי דודאי מקורב לביתר הוא לא מצביע על הכשלון של אבוקסיס ,היה מספיק זמן עם הרבה כסף שאברמוב הוציא על רכש כדי שביתר תגיע בקלות לפליאוף. עליון
    זה לא קרה בגלל יוסי אבוקסיס שנכשל בניהול הקבוצה בפחדנות בלי שום טביעת אצבע לא הצליח להוציא מהסגל הזה כלום הכל מיקרי ורק התעלות של שועה הביאה את ביתר בכלל למקום הזה
    אם אברמוב מקצוען אמיתי הוא חייב לפטר את אבוקסיס

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר