שחקני הפועל (צילום: אורן בן חקון)
שחקני הפועל (צילום: אורן בן חקון)

"המטרה יורוליג" – הפועל ירושלים נרכשה על ידי קבוצת משקיעים בראשות מתן אדלסון

עידן חדש בהפועל ירושלים: מתן אדלסון, בנם של המיליארדר שלדון ז"ל ומרים אדלסון, בעלי ישראל היום, רכש את הפועל מידי מייקל דייויס. הונו מוערך בכ-27 מיליארד דולר

פורסם בתאריך: 16.3.23 18:12

עידן חדש בהפועל ירושלים: קבוצת השקעות בראשות מתן אדלסון, בנם של שלדון ז"ל ומרים אדלסון, בעלי "ישראל היום" שהונם מוערך בכ-20 מיליארד דולר, רכשה את המועדון. אדלסון ושות' סיכמו על העסקה מול מייקל דייויס, מנכ"ל קבוצת JSM בעלי מניות הרוב בקבוצה.

כידוע, חלק ממניות המועדון מוחזקות אצל מחזיק אייל חומסקי, וכרגע לא ברור מה יהיה חלקו בניהול הקבוצה.

משפחת אדלסון נחשבת למשפחה העשירה ביותר בישראל. מגזין פורבס דירג אותה במקום הראשון עם הון מוערך של 27.5 מילארד דולרים בשנת 2022.

אין ספק כי מדובר בבשורה נהדרת עבור אוהדי הפועל ירושלים, שיכולים כעת לחזור לחלומות הגדולים מימי אורי אלון, ואף מעבר לכך.

 

 

אדלסון מסר: "שתי התשוקות הגדולות ביותר שלי בחיים היו תמיד ישראל וכדורסל. אני מצפה לשלב כוחות עם האוהדים, השחקנים, המאמנים והצוות כדי להפוך את הפועל ירושלים לקבוצה הגדולה בישראל ולפנים של הכדורסל הישראלי. גביע המדינה בו זכתה הקבוצה השנה הוא רק ההתחלה, ואין לי ספק שזו תהיה רק אחת מתוך הצלחות רבות בהן תזכה הקבוצה בשנים הקרובות".

מייקל דייויס: "העסקה הזו היא הישג גדול מאוד עבור כל המעורבים, שכן מתן מביא עימו את ההתלהבות, הידע והמשאבים כדי לקחת את מסלול הניצחונות הנוכחי של הפועל ולמנף אותו לגבהים חדשים. העסקה הזו היא ניצחון לקבוצה, לאוהדים שלנו וניצחון גדול לעיר ירושלים. השותפים שלי בהפועל, אורי אלון ומשה גרינברג, הסכימו לתרום את כל הכנסותיהם מהמכירה לצדקה, לעמותות וקרנות פילנתרופיות ולמטרות של עיריית ירושלים, לרבות לבניית מרכז חדש לרפואה חישובית ביוזמת האוניברסיטה העברית בבית החולים הדסה. אני מודה לשותף המנהל אייל חומסקי על תרומתו הנלהבת והבלתי נלאית להצלחה הגדולה של הקבוצה".

בהפועל ירושלים אישרו את הידיעה ומסרו: "מדובר בבשורה מצוינת עבור הפועל ירושלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר