מתן אדלסון, אייל חומסקי (צילומים: פרטי, אורן בן חקון)
מתן אדלסון, אייל חומסקי (צילומים: פרטי, אורן בן חקון)

דעה | שילוב כוחות

רכישת הפועל ירושלים על ידי מתן אדלסון הצעיר הפתיעה את כולם, אך יש בה גם הבטחה לעתיד מסקרן. שילוב כוחות עם הבעלים הנוכחי אייל חומסקי הוא חשוב בשביל האיזון והשארת הצביון הירושלמי

פורסם בתאריך: 22.3.23 23:30

ביום חמישי שעבר נדהמו אוהדי הפועל ירושלים לנוכח הידיעות המרעישות על בעלים חדש להפועל – איש העסקים הצעיר מתן אדלסון, נצר למשפחת אדלסון, כנראה המשפחה העשירה בארץ. יותר מכולם נדהמו אנשי המועדון והבעלים אייל חומסקי, שעל פי יודעי דבר הופתעו מהמהלך.
רק אציין כי לחומסקי היה ידוע כי עד לאמצע חודש מרץ, ניתנה האפשרות לבעלים הקודמים למכור את הקבוצה, אחרת היא תעבור לידיו שלו תמורת סכום שהוסכם מראש ומוערך בכמה מיליוני דולרים, אך מהלך זה היה עדיין מפתיע והמידע לא דלף החוצה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

לפני שאכנס לטיב המהלך, חשוב להדגיש כי תחת חומסקי הפועל עושה עונה נהדרת, כזו שהחזירה אותה בחזרה לקדמת הבמה בכדורסל הישראלי, כשהקבוצה נאבקת בכל החזיתות אחרי שכבר זכתה, כידוע, בגביע המדינה. בתקופת חומסקי הפועל עברה תהליך של החזרת אוהדים ליציעים, אך יותר מכל היא הפכה לקבוצה ווינרית ומנצחת, הרבה בזכות הגנרל הסרבי, אלכסנדר דז'יקיץ'.
אני מקווה ש"הבום על קולי" שכולנו חווינו לא ישפיע לרעה על הקבוצה. כרגע רב הנסתר על הגלוי וקשה לדעת איך זה ישפיע ולאן הקבוצה תלך. הפועל חולמת על טרבל עוד השנה ורק נקווה שהפרעות כאלה ואחרות לא יהרסו בטעות עונה שיכולה להיות חלומית (וכבר עכשיו היא מוצלחת מאוד). הפועל זקוקה לשקט תעשייתי, וטוב יעשו הצדדים אם ידונו בפרטי העסקה ובהשלכותיה מתחת לראדר בצורה שקטה, כדי לא לפגוע בקבוצה כשאת העניינים הסופיים יש לסגור בקיץ.
הנחת העבודה שטייקון כמו אדלסון ירצה לקחת את הקבוצה ליורוליג, כפי שמקורביו כבר מצהירים, ושתקציב הקבוצה יגדל בצורה משמעותית. זו אכן בשורה נהדרת, אבל יחד עם זאת חשוב להבין שיש פה תלכיד מצויין שנבנה על ידי דז'יקיץ' ואסור לעשות בקיץ מהלכים שיזעזעו מדי את המערכת. כן חשוב לשדרג ולשפר היכן שצריך, אבל בלי מהפכות דרמטיות, כי יש פה פשוט קבוצה (דגש על קבוצה) חזקה.
אדלסון הוא בחור צעיר, בשנות העשרים לחייו, ואין לו נסיון ניהולי בקבוצות ספורט, כך שיש חשש מכך אצל כולם וזה מובן לגמרי. כיוון שחומסקי גם כך מחזיק ב-30 אחוזים מהבעלות, הייתי מציע לאיש העסקים הצעיר להשאיר אותו לצידו ולא לרכוש את חלקו. הוא יוכל להשתמש בידע ובנסיון שלו, ולשלב כוחות על מנת שהפועל באמת תגיע למטרות שהבעלים החדש רוצה. על הדרך זה גם ישאיר חלק מהצביון הירושלמי החשוב כל כך לעיר ולמועדון. דמותו של חומסקי, שהוא אוהד מבטן מלידה ובעיקר מכל הלב, חשובה מאוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר