שחקני בית"ר נורדיה (צילום: גלעד אימס)
שחקני בית"ר נורדיה (צילום: גלעד אימס)

דעה | בדרך למעלה

גם כשבית"ר נורדיה ירדה ליגה האמנו כנגד הסיכויים שניתן לעלות ליגה ולהשאיר את הרעיון בחיים. באותה נשימה, אנחנו מאמינים שנשיג את המטרות הגדולות שלשמה הוקמה הקבוצה

פורסם בתאריך: 3.5.23 20:32

וואו, איזו עונה זו היתה לבית"ר נורדיה. אחוזי הצלחה מדהימים, קבוצה אטרקטיבית ומהנה עם ממוצע הכיבושים הגבוה בליגה, קבוצה לוחמת ומגובשת עם ממוצע הספיגות הנמוך בליגה, ללא ספק הקבוצה הכי בית"רית שהיתה לנו. קבוצה בצלמו של אהוד כחילה האגדי שהנחיל את האופי הבית״רי הבלתי מתפשר שלו לכולם, ועדיין, זה הספיק רק למקום השני שלא הבטיח עליית ליגה בסיום העונה הסדירה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


דווקא הרגעים האלו, כמו רגעי שבר דומים שהיו במהלך המשחק המכריע על העלייה בסוף הפלייאוף אליו הגענו מול קבוצה מליגה בכירה, שבו למרות כל הסיכויים עמדנו שווה בשווה ויש לא מעט שיגידו שהיינו יותר טובים.

שרדנו סדרה של החטאות מסמרות שיער בדקה ה-90 ולא נשברנו. חזרנו מפיגור בהארכה למרות שהשחקנים כמעט ונפלו מהרגליים, ויצאנו מבור מנטלי של החטאת פנדל במצב של שוויון בדקה 120. בדו קרב הפנדלים שארך 10 בעיטות לכל קבוצה, 6 פעמים היינו חייבים להבקיע בכדי לא להפסיד כולל מספר שחקנים בגילאי נוער שבעטו וכבשו בקור רוח מדהים, עד שהגיע הניצחון המיוחל.

 

האמונה וחוסר הוויתור הם גם שתרמו לנסיבות שהובילו להקמת הקבוצה, הם אלו שמגדירים את המהות והדי.אן.איי שלנו. העובדה שאף אחד לא התייאש, מראשי המועדון, דרך הצוות המקצועי והשחקנים ועד כלל האוהדים, העובדה שהאמנו למרות הסיכויים וההיסטוריה שהיו נגדנו, שניתן לעשות זאת ולהשלים את המשימה – חזרה לליגה א'. ובדיוק באותו אופן, אנו מאמינים ויודעים שנשיג גם את המטרות הגדולות יותר שלשמן הקמנו את בית"ר נורדיה ירושלים.

נורדיה היא רעיון והוכחה שאפשר גם אחרת. שאפשר לשאוף למשהו נקי, שונה, משהו יפה – בית״ר ללא גזענות וללא אלימות. בשנים האחרונות גם הגיעו הבגרות וההבנה שזה לא יגיע ברגע, ושאמנם הדרך עוד ארוכה ולא פשוטה, אבל כל עוד יש לנו את האמונה בצדקת הדרך, אנו נצליח להגיע למקומות הכי רחוקים וטובים שאפשר.

העלייה הזו לליגה א' שונה מהעלייה הקודמת, אשר הגיעה ברצף של שתי עליות תוך שנתיים וכחלק מהמומנטום של ההתחלה. הפעם אנו מגיעים לליגה א' גם אחרי כישלונות והפקת לקחים, בוגרים יותר ומחושבים יותר כעמותה וכארגון, מנוסים ומבוססים יותר עם מחלקת נוער ענפה כאשר גם קבוצת הנוער שלנו עלתה לראשונה לליגה הלאומית.

לצד השיקום המקצועי אשר בשאיפה יניב עוד פירות ויבסס תהליך של התקדמות והתפתחות, אנו עמלים על שיקום וחידוש הקהילה שלנו. הרחבת מעגל התומכים והחברים, המשך ושדרוג הפעילות הערכית והחינוכית לנוער הירושלמי, הוספת קבוצות קהילתיות אשר נותנות מענה לאוכלוסיות מיוחדות וקידום פרויקטים אשר מפיצים אור וטוב בעיר. נמשיך לעשות ולבנות, כי אין לנו אפשרות אחרת. יאללה בית״ר נורדיה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר