חסימות הכבישים וההפגנות של אוהדי בית"ר במחלף אלוף שדה ומול ביתו של תובע ההתאחדות ניר רשף (צילום: מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים)
חסימות הכבישים וההפגנות של אוהדי בית"ר במחלף אלוף שדה ומול ביתו של תובע ההתאחדות ניר רשף (צילום: מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים)

דעה | חוקי המשחק השתנו

בהמשך להפגנות והמחאות נגד הרפורמה המשפטית, אוהדי בית"ר הבינו שכללי המשחק השתנו בישראל ואפשר לעשות ככל העולה על רוחם. את התוצאה ראו כולם אחרי הפסיקה ההזויה של בית הדין בהתאחדות לכדורגל. ויש גם מסר לאוהדי הפועל קטמון | טור דעה

פורסם בתאריך: 6.6.23 15:35

אתמול (שני, 5.6) בית הדין של התאחדות לכדורגל המשיך את המסע שלו להריסת בית"ר ירושלים, עם החלטה תלושה מהמציאות, שלא לומר נגועה בפופוליזם זול, ובעיקר עם עונש שאיתו הגיעו הדיינים מהבית.

העונש הזה, ואין לי בכלל ספק, הוחלט ברגע שהדיינים ראו את המתרחש על כר הדשא בסמי עופר. שלא תטעו, לאוהדי בית"ר ירושלים מגיע עונש ועונש קשה, אך הרחקה ממפעל אירופי פלוס קנס כספי גבוה של 70 אלף שקלים, הפחתת נקודות על תנאי והרחקה ושלילת תואר על תנאי למשך שנתיים, זה עונש מצוץ מהאצבע, שמעיד יותר מכל על הניתוק שהדיינים נמצאים בו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בארמון הנציב? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


שנים שאני זועק לרפורמה בבתי הדין של התאחדות לכדורגל, וביום שני הוכח, בפעם המי יודע כמה, שאני צודק. דייני ההתאחדות צריכים לסיים את עבודתם, ההחלטה שלהם לא טהורה, לא נקיה ומתבססת על מניעים שצריך לבדוק אותם. אחרת, איך תסבירו את ההחלטה ההפוכה לגמרי מאשר מה שהמליץ עליה תובע התאחדות שהיא הפחתת 3 נקודות?

בעקבות ההחלטה, הקהל של בית"ר יצא למחאות, אפשר להגיד צודקות. חשוב להדגיש, אני מתנער מכל אלימות שהיא וזריקת זיקוקים לביתו של אדם היא לא לגיטימית, על אחת כמה וכמה שיש שם ילדים, אך הקהל של בית"ר הבין מהמחאות בקפלן ומהמחאות נגד הרפורמה המשפטית שכוח משנה את החיים. אם מותר למחות נגד שמחה רוטמן, להפגין על בסיס שבועי בסמוך לביתו של ניר ברקת, אז אפשר גם לבקר בביתו של תובע התאחדות ניר רשף.

 

 

החודשים האחרונים לימדו את כולם שניתן לסגור צירים מרכזיים בישראל, שלגטימי להבעיר באמצע הכביש אש. אז אוהדי בית"ר למדו – והתאימו את זה לזעם שהתפרץ עם ההודעה על העונש המוגזם. אני בכלל לא נכנס לשאלה האם זה נכון והאם זה חוקי, זה מה שקורה פה כבר חודשים על גבי חודשים, אז מה שמותר בקפלו מותר גם באלוף שדה.

החשש שלי הוא שאוהדי בית"ר, כך על "איומים" שרצים ברשתות החברתיות, ינסו לחבל במשחקים של נבחרת ישראל – גם במשחק הבוגרת באצטדיון טדי והיו גם כאלה שדיברו על חבלה במשחק חצי הגמר של נבחרת הנוער. המטרה – לפגוע בהתאחדות כמו שזו פגעה בבית"ר, ועם כוח הרצון שיש לאוהדים אל מול אוזלת היד שהתגלתה בגמר הגביע – אל תתפלאו אם הם יצליחו.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ קיבל לא מעט הודעות מאוהדי בית"ר, והחזיר בהודעת "העתק הדבק" בתגובה לאותם אוהדים הסביר שהתאחדות אינה צד, שהוא לא תומך בעונש שנפסק ושתובע ההתאחדות ביקש בכלל עונש אחר, מתון יותר. אני לא קונה את מתק השפתיים הזה. שינו זוארץ היקר, הדיינים שייכים להתאחדות, הם כפופים אליך, ולך יש את השליטה עליהם. אתה יכול להחליף אותם, לשנות מדיניות וגם לעדכן את סעיפי האישום והענישה. אם זה גדול עליך, אתה צריך לשים את המפתחות וללכת הביתה.

בית"ר, כמובן, תערער ובאופן אישי אני משוכנע שהעונש ההזוי יבוטל ויוחלף במשהו אחר, אבל המסר שהועבר על ידי האוהדים ביום שני האחרון, הוא שכללי המשחק השתנו.

ומשפט לסיום להפועל קטמון. כן-כן, הפועל קטמון. רק לוזרים מחפשים הצלחות בכשלונות של אחרים. אנחנו נשתמע כבר בקרוב בדרבי הראשון של העונה, אז נראה לכם איך נראית אווירה אירופאית בטדי עם שלושה כדורים ברשת.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נאור גוריון

    "אז אוהדי בית"ר למדו – והתאימו…" איזה הבל לחשוב שהאלימות של בית"ר לה פמיליה היא תוצאה של המחאה נגד ההפיכה המשטרית. איזו שטות לקשר את הגזענות שלהם למחאות והפגנות נגד הממשלה המכהנת. כאילו לפתע פתאום הופיע השלט: "טהורה לעד" ביציעים, כאילו לא שרפו את המועדון בגלל שחקנים צ'צנים, כאילו לא עמדו מתחת לבית של קורנפיין וקללו את אשתו. הגיע השמן לפרק את בית"ר ולמכור לחלקים.

  2. קטמון גאה

    ומשפט לסיום להפועל קטמון. כן-כן, הפועל קטמון. רק לוזרים מחפשים הצלחות בכשלונות של אחרים
    אדרי יא פח, איך חגגתם הטכני שקבלתם עלינו בגלל 6 זרים ( כשלון שלנו)
    אז מי לוזר לשיטתך?
    תגיד יא גאון אתה חושב שאתה מעליב אותנו שקורא לנו קטמון? טמבל, אין מחמאה גדולה מזון.
    מה גם ששם המועדון זה קטמון מועדון אוהדים.
    אתה עלוב

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר