דור מיכה, יוסי אבוקסיס (צילומים: באדיבות הפועל באר שבע, אורן בן חקון)
דור מיכה, יוסי אבוקסיס (צילומים: באדיבות הפועל באר שבע, אורן בן חקון)

דעה | סוגייה מורכבת

מקצועית, דור מיכה מתאים לבית"ר ואין כמו אבוקסיס שיוציא ממנו את המיטב. מנגד, הפרשייה בה היה מעורב ואי לקיחת האחריות גורמים לי לתהיות רבות

פורסם בתאריך: 6.7.23 13:42

צירופו האפשרי של דור מיכה לבית"ר מתחיל לקרום עור וגידים ואיתו גם התהיות: אין ספק שזו יכולה להיות החתמה מבריקה מבחינה מקצועית. אמנם מיכה לא בדיוק הבריק בהפועל באר שבע, אבל אם יש מקום שבו הוא יכול לשחזר את היכולת הטובה שלו – הרי זה תחת עינו הפקוחה של יוסי אבוקסיס בבית וגן.
מנגד, מה שגורם לי באופן אישי אי נוחות עם החתמתו של מיכה זו הפרשייה בה הוא ואצילי היו מעורבים. נכון, בסופו של דבר לא הוגש נגדו (ונגד עומר אצילי) כתב אישום, אבל אני באמת מאמין שלא הכל מתחיל ונגמר במישור הפלילי, אלא יש גם ערכים. כשאתה שחקן כדורגל, בטח ברמת הכוכבות שאליה הגיע מיכה, הציפייה היא שישמש דוגמא לאחרים שמסתכלים עליו (ילדים ובני נוער למשל) וגם לקחת אחריות על המעשים שלו, מה שלא הרגשתי שקרה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

זו, כאמור דעתי האישית, ונראה כי מיכה יוחתם בסופו של דבר, מה שמעביר אותי לנושא הבא – סיום בניית הסגל. בנקודת הזמן הנוכחית בית"ר כבר הייה חייבת להיות עם סגל כמעט מלא. לצערי, יש יותר מדי חוסרים. אם מסתכלים במבט חטוף, רואים שלאבוקסיס חסר לפני הכל חסר בלם זר, בלם ישראלי נוסף לסגל וקשר אחורי זר. עמדת הקשר הדפנסיבי, כלומר מ ספר 6, היא הכי קריטית. אם לאבוקסיס לא יהיה מה שחקן ברמה גבוהה בעמדה הזאת, היא תתקשה להצליח מקצועית, כי עם כל הכבוד לקפטן אופיר קריאף – הוא לא זה שצריך להוביל את העמדה הזאת
בנוגע לשלישיית הקדמית, קואץ' אבוקסיס מגיע עם הרבה אי ודאות כאשר אנחנו נמצאים לפחות משלושה שבועות לפני משחק אלוף האלופים והמשחק הראשון באירופה, זאת כאשר מבלי לדעת מה עתידם של ירדן שועה, דנילו אספרייה ויון ניקולסקו. הסיפור עם השלושה חייב להסתיים בהקדם, כי במידה והם עוזבים יקח זמן למצוא מחליפים ראויים.
לצד ההחתמות של בן ביטון, טימותי מוזי ויובל אשכנזי לצד השארתם של דגני, ליאון מזרחי, קריאף, עזריה וככל הנראה גם אבישי כהן, בית"ר תצטרך להחתים שחקנים משמעותיים הרבה יותר בכדי שהם יהיו אלה שיוכלו להוביל את הקבוצה בעונה הבאה, בטח לאחר שאוהדי בית"ר התנפלו על המנויים ושברו את שיא המועדון.
בעניין אחר: השבוע נסגר נושא גמר הגביע והפריצה לכר הדשא. ההסכמה של ברק אברמוב להפחתת שלוש נקודות בפועל ועוד שלוש נקודות על תנאי בהסדר טיעון היא אכזבה קשה. לאחר שאברמוב עשה קולות של מי שהולך להילחם עד הסוף, הוא החליט להיכנע ולהסכים להיענש עדיין בחומרה וזה מאוד מאכזב. עד שבעלי הקבוצות לא ילחמו על שינוי הענישה וידרשו מעבר מענישה קולקטיבית לענישה פרטנית של האוהדים הפורעים, לא יהיה שום שינוי אמיתי באלימות הגואה במגרשים. גם בעונה הבאה בית"ר תקבל רדיוסים, קנסות, והפחתת נקודות כי כשהמתפרעים לא נענשים אין להם שום סיבה להפסיק להתפרע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר