מתן אדלסוןף יובל זוסמן וגבי צ'אצ'אשווילי, אלכסנדר דז'יקיץ' (צילומים: לירן מולדובן - הפועל ירושלים, אורן בן חקון)
מתן אדלסוןף יובל זוסמן וגבי צ'אצ'אשווילי, אלכסנדר דז'יקיץ' (צילומים: לירן מולדובן - הפועל ירושלים, אורן בן חקון)

דעה | האהבה לעונת המלפפונים אף פעם לא תמה

את עונת המלפפונים תמיד אהבתי עוד מהילדות וכך גם כיום. אני נהנה לראות את בניית הסגל והשינויים שמבצע אלכסנדר דז'יקיץ', שמרכיב באמצעות הכסף של הבעלים מתן אדלסון את אחת הקבוצות המסקרנות בתולדות המועדון

פורסם בתאריך: 13.7.23 17:46

אם יש משהו שאני מודה בו בפה מלא – תמיד אהבתי את עונת המלפפונים. אני זוכר את עצמי כילד צעיר רץ כל בוקר וקונה את עיתון הספורט מהמכולת הקרובה כדי לדעת איזה שחקנים הגיעו לקבוצה האהובה ומיהם העוזבים. היום, שאני גם חלק מהבוחשים שואלים-נשאלים ובר סמכה ועדיין ממשיך ונהנה מאותה עונת מלפפונים מפורסמת שעברה לפלטפורמת הרשת, אני נהנה לראות את המהלכים שעושה הגנרל הסרבי, אלכסנדר דז'יקיץ' בקיץ הנוכחי, ומשאיר את הבסיס של העונה שעברה ומחזק אותה בחוליות החלשות שלה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

אל בסיס הזרים זאק הנקינס, ליוואי רנדולף, ספידי סמית' וקאדין קארינגטון (שצפוי לקבל אזרחות בהמשך), מצטרף האקס הוותיק כריס ג'ונסון, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חולון, כשהסרבי לא סתם הביא אותו. באותה שיחה במסעדה בבלגרד הבהיר לי הקואץ' כי הוא לא מחפש שחקנים שמשחקים בשביל עצמם ובשביל עוד נקודות, אלא עבור הקבוצה. "הוא את הקריירה שלו כבר עשה", "הסקור לא מעניין אותו", "הוא ישפר את האחרים שלצידו", הם חלק מהציטוטים שאמר לי על כריס ג'ונסון, שמתאים לו בול כמו כפפה ליד. דז'ילה רוצה את ההגנה של ג'ונסון, את הנסיון שלו, את החוכמה והשקט הנפשי ובעיקר כי הוא לא משחק עבור עצמו. את החיבה של המאמן אליו היה אפשר לחוש עוד במהלך העונה כשהם החליפו בארנה "כמה מילים" שלא הותירו ספק שהוא מאוהב בפורוורד של חולון.
אם יש גזרה שדז'יקיץ' מראה שהוא רוצה לשדרג ולשפר זה את הסגל הישראלי. יובל זוסמן הצטרף השבוע באופן רשמי ועוד קודם לכן גבי צ'אצ'שווילי והשניים מתאימים לדי.אין.איי שלו עם יכולות הגנתיות מצד אחד, אבל גם כאלה שלא מוגבלים מדי התקפית. ההבאה של זוסמן היא ללא ספק הצהרה של אדלסון כמעט בסדר גודל של ליאור אליהו בתקופת אורי אלון. חוסר הוודאות סביב נועם דוברת מביאה את מקבלי ההחלטות לחשוב על פתרונות שונים. לטעמי, אפשר להחתים ישראלי צעיר ומוכשר כמו איתי מושקוביץ' מגליל עליון שיכול להיות פתרון טוב לביסוס הסגל הישראלי עד לחזרת דוברת, אבל גם לאחריה. בגזרת הזרים, נשארו עוד 2 החתמות לשחקנים בעמדת הקומבו גארד ו-4 שאמורים להגיע בכסף גדול. מה שבטוח, יהיה מעניין.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר