אבי הראל ז"ל (צילום: שני כהן)
אבי הראל ז"ל (צילום: שני כהן)

"איש עם לב זהב ונתינה" – פרידה עצובה מאבי הראל ז"ל, יו"ר הפועל ירושלים לשעבר

הראל ז"ל, יו"ר הפועל ירושלים בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90, ואביו של המנכ"ל לשעבר גיא הראל, היה דמות רבת משקל בקבוצת הכדורסל האדומה. בן 76 במותו. "נוכחותו בלטה בכל מגרש בארץ ובעולם", ספדו לו במועדון

פורסם בתאריך: 2.8.23 22:06

עצוב: אבי הראל, יו"ר הפועל ירושלים בכדורסל בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90, הלך היום, רביעי, לעולמו. בן 76 במותו. הוא הותיר אחריו את רעייתו דינה, ושלושת ילדים גיא, יובל וערן.

הראל ז"ל, היה דמות בולטת ומובילה בהפועל ירושלים, ואביו של גיא הראל, מנכ"ל המועדון עד לשנה שעברה. בכדורסל הישראלי הרכינו היום ראש, כשגם מינהלת ליגת העל בכדורסל הוציאה הודעת תנחומים למשפחתו.


מחפשים דירה בהר חומה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


בהפועל ירושלים, כמעט מיותר לציין, קיבלו קשה את הבשורה. בהודעה שהוציא המועדון נכתב: "משפחת הפועל ירושלים המומה, כואבת ואבלה את מותו הפתאומי של אבי הראל, יו"ר הקבוצה בסוף שנות ה-80' ובתחילת שנות ה-90', ואחד מאנשי המפתח בסיפורה של הפועל ירושלים כמועדון.

"אבי, בשר מבשרה של הפועל, איש המשפחה האדומה בכל רמ"ח איבריו, היה דמות רבת משקל בדרכו של המועדון להפוך אחד מהמועדונים המובילים בכדורסל הישראלי. נאמנותו הרבה להפועל באה לידי ביטוי בשנים קשות כלכלית, בהן עשה ימים כלילות כדי להוסיף ולבסס את המועדון לקראת תור הזהב שיגיע בזכייה הראשונה בגביע המדינה בעונת 1996-1995".

 

 

אוהדת הפועל משקה ליטבק ספדה: "ליבי שבור. הכרתי אותו מאז היה מנכ"ל הפועל בשנות ה-80. אדם בעל לב ענק מזהב, שידע תמיד לתת ולא לקחת. בפעם האחרונה שניפגשנו ודיברנו, זה במאלגה. יהי זכרו ברוך ונצור לעדי עד".

גם יורם מנחם, מאמן הכושר של האדומים בעבר, נפרד מהראל ז"ל בכאב. "כל כך עצוב. לא נתפס", כתב מנחם. "אבי היה היו״ר בשנים שעבדתי במועדון ולאורך כל השנים שמר איתי על חברות מדהימה. איש חכם, עם כל כך הרבה תובנות, ניסיון ומעל לכל לב זהב ונתינה. אבי גידל משפחה לתפארת והקשר עם ילדיו ונכדיו היה נדיר. כמה נתגעגע לאיש המיוחד הזה".

איש העסקים מומי דהן, בעלי קבוצת אלדן והרוח החיה מאחורי בית"ר נורדיה ירושלים, כתב: "הלם! אבי ישב בכיסא מאחורי ביציע בפיס ארנה ותמיד בחיוך ביישני ברך לשלום,שאל והתעניין. אהב את המשחק וניתח מהלכים כמקצוען, אהב אנשים וקיבל את כולם במאור פנים וענווה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר