ברק אברמוב, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | גם בגביע הטוטו הדרבי מעל הכל

בית"ר לא מוכנה לליגה וברק אברמוב לא משקיע מספיק למרות הבעת האמון של האוהדים. כך או אחרת, בית"ר חייבת לנצח את הפועל בדרבי בגלל היהירות של אוהדיה

פורסם בתאריך: 17.8.23 14:10

אחרי מפח הנפש נגד פאוק סלוניקי והתבוסה הצורמת בבית אל מול עיניהם של 27 אלף אוהדים, שיא במובנים של בית"ר ירושלים, מגיע הלחם והחמאה שלנו אוהדי הכדורגל הישראלי. אומנם זה רק משחק גביע הטוטו, אבל איזה מפגש קיבלנו מחר במוצאי שבת בטדי, אדום מול צהוב, שמאל מול ימין, הפועל מול בית"ר. זה נראה כאילו נכתב מלמעלה וכך רצה הגורל שהוא הפגיש בין האדומים לצהובים. אפילו התסריטאים הטובים ביותר בעולם לא יכלו לכתוב תסריט טוב יותר מזה שנקבל את הדרבי הראשון של העונה בגביע הטוטו.

בית"ר בכלל לא השתתפה במפעל הזה והתמקמה במקום החמישי בעקבות ההפסד באלוף האלופים והפועל ירושלים הייתה במרחק נקודה אחת מלפגוש את מכבי תל אביב בחצי גמר גביע הטוטו. שלא יהיה ספק, אני לא מתלונן אלא להפך, אני מודה ליושב במרומים שנתן לנו לפחות שלושה משחקי דרבי השנה. מאז ההפסד האחרון שלנו בדרבי בעונה שעברה (היחיד ב-30 השנים האחרונות) אנחנו סופגים עלבונות ברשת מאוהדי הפועל ירושלים כאילו הם ניצחו אותנו ב-30 השנים האחרונות בכל משחק דרבי ומדברים על ההגמוניה שהשתנתה ביהירות האופיינית להם דבוקה בלשונם, דבר שגורם עבורי למשחק הקרוב במוצאי שבת להרגיש כאילו מדובר בגמר גביע המדינה. אני מצפה מהשחקנים ובמיוחד מיוסי אבוקסיס שיעלה במערך הכי חזק שעומד לרשותו. אני מקווה מאוד שפריידי, קריאף ועזריה יחלימו מפציעותיהם ויוכלו לשחק, כי עבור האוהדים, דרבי גם אם זה בשש בש, הוא יוקרתי והוא מלחמת עולם. תשאלו את רמזי ספורי הוא יודע על מה מדובר.
אני מקווה שנשיג ניצחון חשוב שייתן לנו גם הרבה ביטחון לקראת פתיחת העונה מול הפועל חיפה בעוד כשבוע, כשכזכור הקבוצה פותחת את העונה במינוס 4 את העונה.
לצערי, ברק אברמוב לא הכין את בית"ר כראוי לעונה הקרובה שכן היה לו למעלה משלושה חודשים לבנות קבוצה ראויה ואיכותית, במיוחד שלבית"ר יש הכנסות מטורפות העונה לאור כמות המנויים שהאוהדים רכשו כשהקהל הראה איזה אמון הוא נתן מול פאוק סלוניקי, כשאני לא זוכר הרבה זמן טירוף כזה בירושלים. מאכזב שאברמוב לא מינף את הטירוף להצלחה, כי לבית"ר חסרים לפחות 5-4 שחקנים להרכב הראשון מתוכם שלושה זרים לפחות, כשגם טרזי תומא עושה טובה שהוא בבית וגן והגיע הזמן לשים אותו על המדף. מי שלא רוצה להיות כאן וולקאם.
מעבר לבלם זר, קשר אחורי זר וקשר כנף זר, יוסי אבוקסיס ואברמוב צריכים לנסות לצרף את דור תורג'מן המוכשר ממכבי תל אביב שלא מקבל מספיק קרדיט בקריית שלום. בבית"ר הוא יוכל לפרוח תחת אבוקסיס ומכבי ת"א תרוויח מהדקות משחק שהוא מקבל. אם כבר עסקינן בשחקנים מושאלים, אז עדיף שחקנים כאלה. לצערי הרב, יובל אשכנזי, אדי גוטליב וטימוטי מוזי הם לא השחקנים שיכולים לשדרג את בית"ר ולהוסיף ולכן חייבים עוד לפחות ארבעה-חמישה שחקנים להרכב כשאלה שציינתי קודם הם לא יותר ממחליפים. בשורה התחתונה, בסגל הקיים של בית"ר היא לא יותר מעוד קבוצה בינונית שבדרך הבטוחה לפלייאוף התחתון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר