נועם דוברת (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
נועם דוברת (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

דעה | הסגל הושלם, אבל עמדת הרכז עדיין חסרה

הסגל הושלם עם החתמתו של מוריס נ'דור לעמדות הפנים, אבל שאלת הרכז הנוסף לצד ספידי סמית' נותרה פתוחה כשלא ברור מתי נועם דוברת יחזור

פורסם בתאריך: 18.8.23 11:01

אחרי שבועיים של שקט בגזרת ההחתמות ולאחר שהפועל חיפשה בקדחתנות מחליף ראוי לזאק הנקינס, השבוע נפתח עם החתמתו של הסנטר מוריס אנדור. אחרי ששנה שעברה, ראינו שהלב והנשמה של איתי שגב, לא הספיקו, העונה דז'יקיץ' לא ויתר על תחליף הולם בעמדת הפנים ובכך למעשה, הפועל סגרה את הסגל לעונת 23/24. האומנם? לפחות בינתיים. למה? הנה לכם התשובה.

 

נתחיל בשאלה. אם הסגל שהסרבי בנה מספיק? הרי רק לפני מספר שבועות, חיפשו בארנה בנרות מחליף ישראלי לספידי סמית', כשנזרקו בעונת המלפוונים שמות כמו ים מדר (נסיון יומרני של אדלסון) יפתח זיו, כשאיתי מושקוביץ אף היה קרוב לחתימה. בסופו של דבר המועמדים חתמו בקבוצות אחרות ובעצם הפועל נשארה בלי מחליף ראוי לאמריקאי עד לחזרתו המיוחלת מפציעה של נועם דוברת אי שם בדצמבר/ינואר כאשר גם אז יהיה קשה לדעת כמה זמן ייקח לו להיכנס לעניינים (עיינו ערך פציעתו הקודמת).

בלא מעט קיצים בשנים האחרונות, הפועל הגיעה לפתיחת העונה כשחסר לה חלק בפאזל השחקנים. הגרוש ללירה. פעם זה היה שחקן בקו הקדמי, פעם באחורי. מה שבטוח, ברוב הפעמים, חיפוש השחקן התגלגל אל תוך העונה. בדרך כלל, כשעוד נמצא שחקן תוך כדי תנועה שלכאורה מתאים, שילובו בקבוצה פחות צלח במקרה הטוב, שלא נאמר התגלה כפלופ במקרה הרע.

אין ספק שהסרבי ויונצ'וק יודעים את העבודה ולבטח מכירים את שוק השחקנים. הבעיה שלסרבי סגנון משחק מיוחד שדורש השקעה משני צידי המגרש, ולא כולם מתאימים לסגנון ולדרישותיו של הקואץ'. לזה נוסיף, שהשוק אינו משופע בשחקנים, כך שהפועל יכולה למצוא עצמה תקועה בעמדת הרכז ללא מחליף ראוי, עמדה כל כך חשובה שעליה העונה עשויה לקום או ליפול.

קורנליוס, קרינגטון וליוואי יכולים לכדרר, אבל זה לא זה. הפועל צריכה רכז וכמו שזה נראה כרגע, זו הולכת להיות נקודת התורפה של הקבוצה לפחות עד לחזרה של דוברת לכשירות מלאה. נקווה שהסרבי לא יתחרט על כך ושהפועל לא תחפור לעצמה בור בעונה האירופאית כבר עם פתיחתה. בור שיהיה קשה מאוד לצאת ממנו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר