יובל זוסמן, מוריס נ'דור (צילומים: הפועל ירושלים האפליקציה הרשמית)
יובל זוסמן, מוריס נ'דור (צילומים: הפועל ירושלים האפליקציה הרשמית)

דעה | לא פוגע

ההחתמה של יובל זוסמן סימנה את תחילת עידן אדלסון של הכסף הגדול, בינתיים הוא מאכזב ולא הפנים עוד שהוא שחקן מוביל ולא מובל

פורסם בתאריך: 20.9.23 23:44

הפועל עברה עוד שבוע של משחקי הכנה לקראת העונה הקרובה, והיא עם הפנים קדימה – למשחק רבע גמר גביע הווינר, שיתקיים היום, שישי, מול הפועל באר שבע. האדומים עשו הכנה יוצאת מן הכלל מול יריבות אירופאיות חזקות בשני טורנירים שונים, האחד בבוסניה והשני השבוע בתל אביב, וכבר אפשר לראות איפה הקבוצה התחזקה ואיפה פחות.
אפתח בפחות, וברכש שעשה הרבה כותרות בקיץ. יובל זוסמן הגיע להפועל כישראלי בכיר, שחקן יורוליג, שחקן מוביל בנבחרת ישראל והציפיות ממנו בהתאם. בפועל, זוסמן חושב שהוא עדיין שחקן משלים במכבי תל אביב ולא הפנים את מעמדו.

השבוע, בצדק, הוא חטף "שטיפה" מקואץ' דז'יקיץ' באחד מפסקי הזמן נגד הפועל ת"א על פאסיביות ועל טעות בהגנה. באופן כללי הוא לא מתנהל כמי שאמור להיות אחד המובילים. במשחק נגד סאסרי האיטלקית הוא נראה לא טוב בכלל כהמשך ישיר למשחקי האימון הקודמים, כשנגד הפועל ת"א הוא כבר הראה שיפור. עדיין, זוסמן חייב לעשות סוויץ' בראש ולהפנים את מעמדו החדש, כי אף בעל בית לא אוהב לשלם מאות אלפי דולרים לשחקן שלא שווה את הכסף והוא חייב להרים את הרמה שלו ומהר.
שחקן נוסף שמעורר אצלי דאגה הוא זאק הנקינס. הסנטר האמריקאי היה נהדר ברוב שלבי העונה שעברה, אבל חלה אצלו ירידה לקראת סוף העונה ונראה שלמדו אותו. עד כה, במה שנראה כמו המשך ישיר לסיום העונה שעברה, הוא לא בלט. הנקינס הוא ללא ספק בורג חשוב במערך של דז'יקיץ' – הגנתית והתקפית – וירידה ביכולת שלו משפיעה על הקבוצה.
קשיי התאקלמות ניכרים אצל שני החדשים בריינטון לאמר ומוריס נ'דור. אצל הגארד רואים חוסר יציבות והוא גם מתקשה בהבנת התרגילים ולוקה בתיאום ההגנתי. אני מאמין שיכנס לאט לאט לעניינים.
נ'דור אמור להשלים ולהיות גיבוי להנקינס שזוכה לשמירות יותר הדוקות, כשיש ספק האם השניים יכולים גם לשחק ביחד ולא רק בעמדת הסנטר. אז לחדשים לוקח זמן להתאקלם ולהבין את הדרישות ואת שיטת המשחק של דז'יקיץ', אבל כבר למדנו שאצלו זה מתבשל לאט עד שזה מתפוצץ ולכן צריכים להיות סבלניים ולסמוך על המאמן שלנו על הקווים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר